06/12/2010

*sponsor giveaway!





















vi har gleden av å lodde ut et gavekort på 1000 kr hos vår samarbeidspartner rafens! det kan vel komme godt med nå før jul?! 
sjekk butikkens hjemmeside for alle de flotte tingene dere kan skaffe dere for dette gavekortet.

reglene for å være med i giveawayen vår er som følger:

  • du tar ett lodd om du legger igjen en kommentar på dette innlegget. du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da er det fint  om du legger igjen en e-post adresse, slik at vi kan få tak i deg hvis du vinner!
  •  du tar to lodd om du legger deg til som følger eller allerede er følger av bloggen vår
  • du tar tre lodd om du lager et innlegg/linker til blogglotteriet vårt

giweawayen starter nå, og vinneren trekkes onsdag 15.desember. lykke til!

og som om dette ikke skulle være nok, så kan dere klikke dere inn her og bli med på rafens egen konkurranse, som også har et
gavekort på 1000 kr i premie. det hadde vel ikke vært så dumt å sitte igjen med hele 2000 kr å handle kjøkkenutstyr og liknenede for?!


fin mandag*

121 comments:

  1. Så gøy:) Mange herlige ting man finner på Rafens.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg.
    Ha en fin kveld:)
    Hilsen Frk.Eplegrøt

    ReplyDelete
  2. Så moro! Jeg bli gjerne med i trekningen med 2 lodd for kommentar og følger.

    Klem

    ReplyDelete
  3. Wow, dette vil jeg vinne!!

    2 lodd for kommentar og følger :)

    Hurra!

    ReplyDelete
  4. Kan man mon også deltager om man bor i Danmark? I så fald er jeg med på 2 lodder.

    /Mette

    ReplyDelete
  5. wohooo, for en fantastisk premie!
    jeg er med, full pott med tre lodd!
    fiiin kveld!

    ReplyDelete
  6. hurra for fin give away! jeg trekker to lodd for en kommentar og en følger ü
    ha en fin adventsdag

    ReplyDelete
  7. Hei.

    For en fin give away:)
    Jeg vil gjerne bli med i trekningen:)

    Er allerede følger så d blir vel to lodd da?:)

    Ha en herlig kveld videre:)

    Julehilsener fra
    Veroncia

    ReplyDelete
  8. Så gøy, jeg vil gjerne være med på give-away!
    Et gavekort fra Rafens ville vært lykke i den travle førjulstid!
    Tar tre lodd.
    Og krysser fingrene:-)

    Hilsen Louise

    ReplyDelete
  9. Jaa! :) Jeg vil være med :D Tar to lodd.

    ReplyDelete
  10. Åååå så gøy, må jo kaste meg på med 3 lodd jeg da ;)
    ha en fiiin kveld
    klem victoria

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Hei, jeg trekker to lodd og krysser fingrene for den fine premien :) L:

    ReplyDelete
  13. Knallpremie! Det hadde kommet veldig godt med et slikt gavekort, da jeg skal flytte til Norge fra LA naa i julen. Mye nytt som maa kjopes :)
    Jeg tar 2 lodd!

    klem Nina

    ReplyDelete
  14. Hei hå! Gavekort på rafens hadde ikkje vore dumt, ellers er det vel på tide å kommentere/følge denne fine bloggen som eg har lest i over ett år?=)

    ReplyDelete
  15. Hei,
    liker godt bildene på bloggen din og deg til min bloggliste for en tid tilbake.

    Blir gjerne med på blogglotteriet ditt, jeg! To lodd, takk.

    Ha en finfin kveld!

    ReplyDelete
  16. Jeg prøver gjerne lykken nok en gang! Tar to lykkelodd. Og iler inn til Rafens;)

    ReplyDelete
  17. Herlig! Da blir det to lodd på meg, siden jeg er følger fra før :) God mandag videre!

    ReplyDelete
  18. Hei dere 3!
    Da har jeg endelig blitt følger jeg også, var vel kanskje på tide..
    Et gavekort fra Rafens er ikke meg i mot, tar gjerne et par lodd!
    Vi burde vel også leke litt en dag snart?
    Klem Camilla

    ReplyDelete
  19. Her går vi for 2 lodd i lotteriet!
    Fantastisk om jeg hadde vunnet!
    Håpe - håpe -håpe! ;) Lill Therese

    ReplyDelete
  20. Kan vel ikke la en slik sjanse gå fra meg? Håper mine 2 lodd sørger for gevinst!

    Ha en super mandagskveld!

    ReplyDelete
  21. Jippi!! To lodd på meg :)

    Nydelige bilder i innlegget under, forresten!

    Hilsen fra Stine

    ReplyDelete
  22. Oh, også Rafens som jeg liker så godt! :) To lodd til meg da, ett for kommentar og ett for følger :)

    ReplyDelete
  23. Det hadde vært kjekt å få før jul *håper* Vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd (link i sidebaren, håper det er greit) Klem, Tonje

    ReplyDelete
  24. Hei! Dette var en fin gave! Jeg blir gjerne med på trekning. Jeg følger bloggen via Google Reader, men vet ikke om det kvalifiserer til et ekstra lodd? ;)

    ReplyDelete
  25. jau da, jeg tar to lodd!
    god førjulstid i stua!

    klem fra maria*

    ReplyDelete
  26. Oj, dette hadde vært noe!
    Har fulgt deg en god stund - herlige bilder og gode ord!
    God advent til deg og gutta!
    - Kine =)

    ReplyDelete
  27. For en flott premie, jeg vil veldig gjerne være med og tar et lodd;o)
    Maliva

    ReplyDelete
  28. Oj, jeg er med med to lodd! Det hadde passet perfekt å vinne, altså, krasja bilen i dag, og det passer jo ikke så godt rett før jul...

    ReplyDelete
  29. Så fint da! To lodd på meg :)

    ReplyDelete
  30. Yesss...!!! Jeg er med. Vinn-vinn-vinn... Kan ikke bli bedre. Hilser til Rafens og Jeg er Jonathan, kreativt samarbeid!!!

    ReplyDelete
  31. To lodd til meg, takk! Krysser fingre og tær :)

    ReplyDelete
  32. JA TAKK :)
    3 lodd på meg.
    (hvis link fra bloggrollen min teller som følger.)
    Linker også til giveawayen din :)

    ReplyDelete
  33. Følger dere på bloglovin, så da vil jeg ha to lodd :)

    ReplyDelete
  34. Henger meg på denne og bestiller to lodd <3 Dere er så superflinke og lille store Jonathan så nydelig.. Ha en fortsatt fin adventstid... Klem fra Elise

    ReplyDelete
  35. Tar 3 lodd!! Flott premie dette, håper det blir meg ;-)

    ReplyDelete
  36. Wow!Jeg er med:) Er følger fra før, her har du kommentar:) og link skal bli:) 3 lodd da jo:)

    Klem fra
    Lotta

    ReplyDelete
  37. jeg vil være meg. tar tre lodd jeg, hvis det også går an å linkes til dere fra facebook :)

    ReplyDelete
  38. Jeg glemte å skrive navnet mitt.
    Tre lodd hvis det er gyldig med linking til dere fra facebook :)

    ReplyDelete
  39. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Elsker Rafens, de har så mye fint OG nyttig :-)
    Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  40. Gøy!! Vi henger oss på med 2 lodd ;o)

    Love,
    Bettina & Jeanette* ;o)

    ReplyDelete
  41. Så fin giveaway :) Jeg deltar med to lodd - kommentar og følger.

    Ha en fin dag!

    Gøril

    ReplyDelete
  42. O'lykke! Tenk å vinne noe slikt og kunne krysse ut spiseskjeer og serveringsbestikk fra Maya, årets julekopp fra Mumi på min ønskeliste og vannkoker på kjæresten sin ønskeliste og ennå ha litt igjen... Jeg krysser fingrene for mine 2 lodd og ønsker deg og familien en frydefull førjulstid!

    ReplyDelete
  43. spennende. Jeg tar gjerne et lodd jeg.

    Hilsen Marte

    ReplyDelete
  44. Som gammel Rafens kollega kan jeg ikke unnvære å bli med, og jeg tar ett lodd;-)
    Veldig lenge siden sist Vigdis, men gøy å være innom bloggen din!

    klem Ingvill
    ingvillmalmin@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Dette må jeg jo være med på:) To lodd på meg. Ha en flott dag!

    ReplyDelete
  46. Tre lodd, hell og lykke og god jul :)

    ReplyDelete
  47. ja til gavekort!
    ett lodd for en kommentar:)

    (st09086@student.uib.no)

    ReplyDelete
  48. Rafens er superdigg! To lodd på meg!

    ReplyDelete
  49. Ja! Jeg vil også være med.
    Tre lodd til meg! Super give away!
    Du har en så HERLIG blogg!!

    Klemmer i massevis fra meg

    ReplyDelete
  50. Jeg tar 3 lodd, og håper på det beste. Ønsker meg en tur til Oslo, så det hadde vært topp med ett gavekort!! God bedring til lille søte J!! Jeg mimrer litt om sommer for tiden!!
    Klem

    ReplyDelete
  51. Jeg tar 2 lodd og håper jeg har lykke med meg :)

    Ha en fin tirsdag!

    ReplyDelete
  52. Min datter på 6 år vil delta. Vet ikke helt hva hun skal med kjøkkenutsyr men var vel mere det at det var en konkuranse..
    vi tar 2 lodd siden vi allerede er følgere av dere.

    Go bedring til Jonathan!

    Silje og Kaja

    ReplyDelete
  53. Jeg er med på trekningen! Veldig praktisk premie :) 2 lodd for jeg er følger.

    Hilsen Janne
    janne.hol@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Hurra, så spennende!
    Blir to lodd, er allerede følger:)

    ReplyDelete
  55. Oi, for en super premie! Hatt deg i favorittlista en god stund, og tar gjerne to lodd!

    ReplyDelete
  56. Hei søte Vigdis! Tar gjerne et lodd jeg også, hvis jeg kan, hadde kommet godt med nå som vi skal bygge rede :) Stor klem fra Bergen til alle tre!

    ReplyDelete
  57. hurra for deg og rafens :) to lodd til meg! ha en god kveld, håper jonathan straks er bedre!

    ReplyDelete
  58. Moro, jeg hiver meg med, to lodd til meg! Husker hvor utrolig kult det var med Rafens da jeg flytta til Oslo i 97! Masse spennende for en som nettopp hadde flytta hjemmefra og nå er det stas for en som sakte men sikkert blir ordentlig etablert og greier :)

    ReplyDelete
  59. Superduper premie, måtte jeg være den heldige!!

    To lodd til meg :)

    ReplyDelete
  60. Heihei :) Jeg tar gjerne et lodd! Superfin blogg du har, Vigdis :)
    tonje_martinsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. Jeg vil kjempegjerne være med. Trekker to lodd ;)!!

    ReplyDelete
  62. Hei. Oj, det hadde vært supert:)Krysser fingre og tær!!
    Hilsen Marie Elise (uten blogg, så jeg tar 1 lodd)
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  63. Oi! Jeg trekker 2 lodd jeg :)

    ReplyDelete
  64. Jeg vil gjerne trekke to lykkelodd! :)
    (kommentar og følger)
    Hilsen Inger-Lise

    ReplyDelete
  65. Jeg vil vinne!! Har lagt meg til som følger - så to lodd på meg :) Jippi!

    ReplyDelete
  66. oohh... digger Rafens og prøver lykken ... :)
    To lodd til meg ! ;)

    skulle gjerne hatt tre...men orker ikke, er litt low on blogg-energi!

    ;)

    ReplyDelete
  67. Dette kunne jeg gjerne ha tenkt meg aa vinne ja! Jeg er foelger fra foer, saa da tar jeg to lodd! :)

    ReplyDelete
  68. Herlig! Hele julen hadde blitt reddet, åh. Tvi tvi for at jeg vinner dette gavekortet. Juleklem fra Tone

    ReplyDelete
  69. Ja det høres veldig ålreit ut :))
    Nå har jeg endelig blitt offisiell følger av bloggen deres jeg og, selv om jeg i realiteten har fulgt den siden oppstarten for litt over to år siden <3 ;)
    Og siden jeg ikke har blogg, linket jeg på facebook, og håper dermed det kvalifiserer til tre lodd? :))
    God bedring gutta!
    Ringes en dag Vigdis ;)
    Klem fra Maia

    ReplyDelete
  70. Følger og kommenterer og misunner Jonathan den fine hårsveisen!

    ReplyDelete
  71. Herlig premie!
    Jeg følger og kommenterer, så da blir det to lodd!
    Krysser fingrene:)

    ReplyDelete
  72. Hei! Jeg prøver gjerne lykken med et lodd :-)
    Hilsen Marianne (Mari-hal@online.no)

    ReplyDelete
  73. Oi, så kult!
    Jeg tar ett vinnerlodd og ett ekstra - altså to! ;)
    Hilsen Hege

    ReplyDelete
  74. Så artig!! 2 lodd til meg:)...Wohooooo,moro med giveaway!! :)
    (henriette_medalen@hotmail.com)

    ReplyDelete
  75. Jeg vil ha dette gavekortet. 3 lodd, snille du. Takk!

    ReplyDelete
  76. Åj, det er klart man må prøve seg!
    Jeg tar med meg tre lodd og krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  77. Dette gavekortet hadde kommet godt med, så jeg prøver meg på 2 lodd :) Tvi tvi..

    ReplyDelete
  78. Wow, for en flott giveaway!

    Jeg slår til med 3 lodd, og krysser fingrene:-)

    ReplyDelete
  79. Ja, takk! :) Har ikke blogg, mailadresse er kristinelundnielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. Så gøy :-) Du har fått enda en ny følger - Tre lykkelodd til meg :-)

    Hilsen Veronica

    ReplyDelete
  81. Jeg var helt sikker på at jeg hadde meldt meg på, men kan ikke finne navnet mitt. Vil mer enn gjerne ta 2 lodd.

    Kari :-)

    ReplyDelete
  82. Skal vel alltids klare å bruke 1000 spenn på Rafens..

    Prøver meg med 1 lodd i denne jungelen av folk som har tatt lodd, èn må jo vinne! :)

    -Karin (karin@doughty.no)

    ReplyDelete
  83. Å, dette hadde vært midt i blinken!
    2 lodd til meg, ett for kommentaren og ett for at jeg følger bloggen din!

    Marte ;)

    ReplyDelete
  84. Jeg er med! To til meg takk:)

    ReplyDelete
  85. Det hadde ikke vært meg imot med et gavekort fra Rafens nei! Har ikke blogg, mail er rigmorsaether@gmail.com. Hilsen Rigmor :)

    ReplyDelete
  86. Vil gjerne vinne gavekort! Mail er matz.ruud@gmail.com =)

    ReplyDelete
  87. Hei!Jeg deltar med glede og tar 2 lodd (følger + kommentar). Ha en riktig fin fredag!

    ReplyDelete
  88. Jeg vil også være med!!

    ReplyDelete
  89. Hei!
    Fin blogg! Jeg har lyst å vinne gavekort og legger igjen e-post adressen min:
    motknoting@yahoo.no

    ReplyDelete
  90. Så flott give away! Jeg blir gjerne med:)

    Førjulshilsen, Anja
    (fruanja@gmail.com)

    ReplyDelete
  91. Så flott giveaway, jeg blir selvfølgelig gjerne med. Kjempefin blogg også.

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    ReplyDelete
  92. Spennende! Jeg tar to lodd :-)

    ReplyDelete
  93. Fin førjulskonkurranse :)

    Jeg tar to lodd for følger og kommentar.

    ReplyDelete
  94. Så flott!
    2 lodd til meg takk :-)

    ReplyDelete
  95. Hei hei!
    Så flott give away :-) Jeg tar 2 lodd!
    Dette gavekortet hadde vært fantastisk, da min kjøkkenmaskin kapitulerte før helgen...et slikt gavekort hadde spedd på til en ny og god maskin!
    Ha en trivelig førjulstid, varm blogghilsen fra Ive Tandberg

    i_tandberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  96. Rafens har jo så mye fint! Jeg vil gjerne være med :) To lodd til meg!

    ReplyDelete
  97. Ja takk, eg vil gjerne ha eit lodd! :)

    ReplyDelete
  98. Vil gjerne vere med! To lodd til meg:) Takk!

    ReplyDelete
  99. Slenger meg på sånn på tampen :) To lodd til meg blir det da. *krysse fingre*

    ReplyDelete
  100. HURRA, jeg slenger meg på i siste liten virkelig. Ja, takk 1 lodd til meg.

    ida_stene@hotmail.com

    ReplyDelete
  101. dette vil jeg gjerne være med på ... så mange andre også men hvem vet.. kanskje det er min tur ;)

    1 lodd på meg:)

    Eva

    ReplyDelete
  102. Jeg er gjerne med :) alltid noe fint på Rafens.
    Hei fra Jorun

    ReplyDelete
  103. Jeg går for 2 lodd og håper på gavekort!
    Fortsatt fin adventstid til dere. Lill Therese

    ReplyDelete
  104. Jeg vil gjerne være med og tar et lodd :) veldig fin blogg dere har, liker bildene spesielt godt :)

    Hilsen Ida

    ReplyDelete
  105. WOW, så spennende!
    Blir helt klart med på dette :)
    3 lodd på meg!!!

    ReplyDelete
  106. To lodd på meg :)
    Ha en fin dag!

    Sissel, helgoysissel[at]hotmail.com

    ReplyDelete
  107. Jeg tar to lodd, sånn i siste liten... og krysser fingre og tær for vinnerlykke.

    ReplyDelete
  108. Jeg vil gerne deltage med 1 lod:)
    /Mette

    ReplyDelete
  109. Jeg tar gjerne to lodd - sånn helt på tampen:)

    Ha en fin dag!

    Hilsen Pernille

    ReplyDelete
  110. Jeg henger meg på :) Jeg tar to lodd. //Karina

    ReplyDelete