05/12/2010

*turban!







































endelig har det blitt såpass "varmt" i oslo at det er mulig å leke ute i mer enn et kvarter av gangen! vi har vært ute i snøen og testa
pappa`s nye softboks til blitsen - den gir ganske så fint lys, eller hva?
jeg er en skikkelig frysepinne av meg, og sverger til ull til både jonathan og meg når det er kaldt ute. men jeg synes alltid det er så
vanskelig å finne fine luer! men nå har jeg gått i anskaffelse av denne fantastiske turbanen i ull og alpaca, og den holder meg
varm og god rundt øra i disse dager. den kommer fra svenske maska, som har supermye fine ullting! jeg ønsker meg så godt som alt
de har i butikken sin til jul, jeg - hint, hint, thomas* fin søndagskveld!

9 comments:

  1. Den var lekker den vinter turbanen:)
    Ble den dyr med tollkostn.?
    For de som ikke har "råd" til en lik finnes det en strikke oppskrift på en lignende her :
    http://www.pickles.no/pickles/2010/8/21/vinterturban-winter-turban.html

    Flotte vinterbilder!
    Ha en fin 2 advent :)

    Hilsen Frk.Eplegrøt

    ReplyDelete
  2. Så fine bilder! You look like a billion dollars baby!:) Og maska er superb. Jeg ønsker meg cardigan. De er så fiiine. God søndagskveld i stua!

    ReplyDelete
  3. Her outshiner du faktisk Jonathan og det er sannelig ikke lett.

    ReplyDelete
  4. Den der kledde du, gitt!
    Lekker!

    Jeg har strikket en jeg også..etter mønster fra pickles..men, hehe..jeg så ut som en av Ali Babas røvere, ikke i nærheten av å kle den! Rett i karnevalskurven med den!

    Derfor kjekt å se hvor fin du ble!
    Ha en fin kveld! Frk.Virrum

    ReplyDelete
  5. Herligfine bilder! Og du ser smashing ut i turban!
    Og Jonathan ser smashing ut i nydelig-rød dress!

    ReplyDelete
  6. Kjempefin lue! Og det skjerfet så også utrolig deilig ut.

    Så fine bildene det ble med den blitsen, det ser jo nesten ut som om det er strålende sol ute, og det var det jo akkurat ikke i Oslo i dag:-)

    ReplyDelete
  7. So loving your blog!!!!
    I'm from Italy but I use google translation!!!!

    Chiara

    ReplyDelete