14/01/2011

*gjest i voksensenga!





























denne koseklumpen har begynt å komme over i voksensenga så godt som hver natt nå. jeg som hele tida har skrytt sånn av at han
alltid sover i egen seng, kan bare ta det tilbake nå. de dagene er over for øyeblikket, og thomasen og jeg har begynt å venne oss til
og ha ham mellom oss. vel blir det litt mindre søvn med en liten bylt som gjerne skal ligge på tvers og snu seg femti ganger i timen,
men hva gjør det vel å være en litt trøtt mamma når jeg får to lubne armer rundt meg hver natt, og en liten stemme som hvisker
"jeg passer på deg, mamma" eller "jeg elsker deg, mamma".  i de øyeblikkene er jeg verdens lykkeligste, og jeg kan glatt
bytte bort et par timers søvn for det, i alle fall for en bitteliten stund til. god natt*

5 comments:

  1. Veldig enig med deg :)
    barn i senga er som oftes koselig...

    God helg

    -Helena

    ReplyDelete
  2. Enig med deg:)Men det vet du jo. Klem

    ReplyDelete
  3. AKKURAT sånn er det her også! Og vi sier til hverandre trøtt i trynet annen hver morgen at "nå må vi gjøre noe med det", men så synes vi det er så koselig, så fortsetter vi sånn!:) Ha en super helg! Klem fra Bergen

    ReplyDelete
  4. Åh jeg blir helt rørt. Så søte disse små er altså! Sånn har vi det også, her er det tre gutter som helst skal opp i sengen våres :) Det er veldig koselig, men slitsomt i lengden :)

    ReplyDelete