25/01/2011

*strike a pose!














det er ikke alltid så greit å få tre vimsekopper til og se nogenlunde normale ut på ett og samme bilde! jeg lurer på om vi ikke skal
ta turen til denne dama neste gang familien skal foreviges på et "offisielt" familiebilde. hun veit hva hun driver med, for å si det
mildt! hun er forøvrig, som oss,  også nominert i kategorien årets mest originale mammablogg, og min stemme har gått til henne.
definitivt en av mine topp fem favorittblogger! fortsett å stemme, på henne eller oss, mammablogg awards er gøy! fin tirsdag*

ps! og apropos avstemning; søte josefine med bloggen prinsessans dagbok,som jeg har truffet via kimm&emma, er nominert til årets
beste mammablogg; stem i vei!

3 comments:

  1. Hehe, dere er nok ikke alene om den problematikken der! :) Ha en fin dag, alle tre!

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye!! Jeg heier på dere alle tre :-)

    ReplyDelete
  3. Fine Vigdis! Takk for omtale ! Tar mer enn gjerne bilder av dere , men både du og Thomas er flinke fotografer ;)

    Dere kommer nok til å , velfortjent , vinne tittelen ! Og det syns jeg er veldig hyggelig for jeg har alltid heiet på dere ;))

    Hils så mye til de to andre sjarmørene og ha en fin dag !

    Stor klem!

    ReplyDelete