21/02/2011

*back in business!

da er lillemann endelig frisk igjen, og er på plass i barnehagen! jeg tror det er godt for oss begge med noen timers pause fra hverandre nå; vi har gått oppå hverandre her inne i leiligheten i nesten en uke i strekk.
misforstå meg rett; jeg ville ikke vært noe annet sted enn her med ham, men jeg skal innrømme at det skal bli godt å få drukket kaffe og lest avisa i fred og ro en liten stund, og ikke minst få rydda opp i det mildt sagt
kaotiske rotet som regjerer her hjemme nå. det er utrolig hvor rotete og skittent det kan bli på en uke der ikke rydding og vasking har vært i fokus! og jonathan selv var rimelig utsulta på kontakt med andre barn;
jeg er ganske god på å leke med monstertrucker og duplo, men jeg kan ikke måle meg med kidsa i barnehagen! så nå tror jeg faktisk vi begge nyter litt egentid fra hverandre. dere skjønner sikkert hva jeg mener?!

jeg vil forresten tipse dere om dette finfine gule sengetøyet fra ikea; gult, prikkete og veldig fint! god mandag til dere*

3 comments:

  1. Smukke billeder og dejlig blog ;)

    Tusinde tak for kigget.
    Ha' en dejlig dag
    Kh
    Kristine

    ReplyDelete
  2. Skjønner veldig godt hva du mener! *smil* Her er vi hjemme på 7.dag med sykt barn og variende form på de voksne..barnehagen er undervurdert! Fin uke ønskes dere!

    ReplyDelete