27/02/2011

*minithomas!

jonathan er, som de fleste andre barn, en salig blanding av oss foreldre. jeg ser mye av meg selv i det vesle mennesket, men mest
av alt er det thomasen som skinner igjennom i det lure ansiktet. men det er ikke bare det at han er en tro kopi av faren da han var to
år som er greia, jonathan har også arvet den genuine sosiale intelligensen hans på kjøpet. thomas er av den sorten som skravler med
alt og alle, og i det han entrer et rom så blir han som oftest midtpunktet; akkurat som jonathan har begynt å bli! det er så fint å se hvordan
lille j kommer i kontakt med folk hvor enn han er på akkurat samme utadvendte måte som thomasen. det imponerer meg hver dag at et
så lite menneske allerede kan ha så sterke karaktertrekk; varm, utadvendt og empatisk! akkurat som pappa`n. fint, synes jeg*

3 comments:

  1. ÅÅå så vakkert ett barn. Heldige deg!
    klem Anki

    ReplyDelete
  2. Grunner til å fortsette bloggingen:
    1. Du skriver fint - passe kort - passe personlig - passe innhold
    2. Du tar fine bilder
    3. Innleggene kommer med akkurat passe mellomrom
    4. Du inspirerer meg til å begynne så smått og blogge selv...har ikke kommet helt i gang enda, men håper og tror at det løsner snart
    Fin tirsdag:)

    ReplyDelete