21/02/2011

*små øyeblikk!






























gammelt bilde fra mai i fjor. søteste krøllebølla vår på trikken til teknisk museum med smokk og onkels gamle bukser. jeg husker at
jeg syntes at han var så stor på den tida, og det var han jo også. men nå er han så mye større, smokken er for lengst slutta med og onkels
gamle bukser er alt for små. tida går så fort, og jeg innser mer og mer hvor viktig det er å sette pris på alle de små øyeblikkene med den
lille gutten vår. i kveld da vi lå i voksensenga og koste alle tre før han skulle legge seg sa han plutselig: jeg elsker dere, jeg! et lite,
men alikevel så stort øyeblikk som kommer til å sitte klistra på minnet mitt for alltid.

4 comments:

  1. Wow, for et flott og vakkert bilde!

    ReplyDelete
  2. Så skjønn han er!
    Bildet er utrolig bra!
    Nyte nået, det er jeg så med på!
    Tiden flyr, de små blir så fort store...

    ReplyDelete
  3. Åå, så herlig! Han er så fin!!

    Elsker sånne innlegg som dette :)

    ReplyDelete