16/02/2011

*trøtt i trynet!





























sånn her ser man ut etter tre netter med mye hosting, høy feber og lite søvn! men nå har vi akkurat lagt bak oss 2,5 time med
supersoving i voksensenga, så nå er vi begge litt mer våkne; heldigvis.

litt blogglei om dagen, kjenner jeg. har vært litt ut og inn av tenkeboksen den siste tiden om jeg skal fortsette eller ikke.
klarer liksom ikke helt å finne den store inspirasjonen. men enn så lenge er vi her, og ønsker dere en fin og hostefri onsdagskveld*

16 comments:

  1. God bedring, og måtte inspirasjonen til å fortsette å blogge drysse over deg! Liker bloggen din veldig godt! Den skiller seg positivt ut i mengden, fordi den ikke er så blankpolert! Lykke til.

    ReplyDelete
  2. god bedring! fortsett åblogge, om enn litt sjeldnere innlegg! er så fint for dere senere å se tilbake på :)

    ReplyDelete
  3. Det er bare å ta en titt på venstresiden på bloggen din så bør du finne masse inspirasjon til å fortsette! ( følgere og awards ) Tror man blir litt lei av og til da , og da er det helt greit å ta seg en pause. ( selv om jeg håper dere ikke gjør det haha ) Synd det ikke ble Fosen tur til helgen , men det var en helt riktig avgjørelse , for her er det kaos i helgen .....Sov og hvil dere masse når dere kan , så får man litt overskudd etterhvert. Og du ser smashing ut , lite søvn eller ei ! Ha en fin dag alle tre ! Gi lille J en storklem fra meg! Han er bare søtest!!

    ReplyDelete
  4. Lurer på om blogglei er et virus som går for tiden? Jeg er også rammet - og jeg har lest om flere. Jeg avventer - og tenker at det er greit å ligge lavt også. Det er jo ingen konkurranse liksom.

    Jeg liker i hvert fall å stikke innom bloggen din/deres ;).

    ReplyDelete
  5. Det går nok over - både hosten og mangelen på inspirasjon. Håper du absolutt at du fortsetter å blogge, for jeg liker meg så godt her hos deg :-)

    ReplyDelete
  6. Heier på en fortsettelse! :)

    ReplyDelete
  7. Enig med Astrid, det går nok over :) Jeg er nok ikke alene om å håpe det i hvertfall!

    Nydelige pysjen :) Vi måtte jo kjøpe den etter at du viste den fram, og den er jo bare så skjønn :)

    ReplyDelete
  8. Det er ikke ofte jeg kommenterer hos deg, men er innom hver dag å ser etter nye innlegg. Jeg kjenner dere ikke, bor ikke i samme by, men det er noe med dere som jeg liker :)Herlig familie! Og det skjønner man jo når man ser dere er kåret hele 2 år på rad :)Ikke slutt.. da kan dere heller blogge sjeldnere :)
    Ha en fin onsdagskveld!

    ReplyDelete
  9. NEJ! Sluta inte blogga! Gillar så att titta in här titt som tätt. Är säker på att du hittar inspiration när vårsolen tittar fram. Kram och god bättring!

    ReplyDelete
  10. God bedring til dere! Jeg krysser fingre og tær for at du finner inspirasjon til å fortsette å blogge, for jeg digger bloggen din! Den skiller seg helt klart ut, og får meg i godt humør! :))
    Ha en finfin kveld!
    Klem Carina

    ReplyDelete
  11. Ja til mere Jonathan! Håper inspirasjonen kommer tilbake :)

    ReplyDelete
  12. Håååååper du fortsetter å blogge. Henter masse inspirasjon fra superfine bloggen din. Håper du finner spirit igjen. Keep up the good work. Inspirasjon går vel i bølgedaler. Den kommer forhåpentligvis tilbake.

    ReplyDelete
  13. Håper du får inspirasjon tilbake- det hjelper ofte med en liten pause...!! Å den utfordringen: ingen hast og ingen tvang!! Er egentli ganske dårlig på di der selv;) God bedring!!

    ReplyDelete
  14. Dere er vakre uansett! Begge to:) Savner dere masse nå. Gleder meg til å se dere etter vinterferien.

    Jeg skjønner jo deg helt klart på mangel av tid og inspirasjon til å fortsette blogginga, det vet du:) Men det ville vært veldig trist å "miste" deg her inne. Dere har en blogg som ikke er lik alle de andre, og man blir glad av å titte innom. Ta deg en pause. Kanskje kommer given tilbake med våren?

    God bedring, og ha en fin dag!
    Klem, H

    ReplyDelete
  15. Håper du fortsetter selv om du er litt lei akkurat nå.
    Jeg selv har hatt små og større pauser..

    Liker bloggen din i hvertfall :)

    ReplyDelete
  16. Bli, kjære vakre, bli! du er inspirerende og fin.. Og så kan du blogge om akkurat det du vil, når du vil.. Ikke noe galt i å ta en pause når inspirasjonen er fraværende, bare du kommer tilbake ;) Det er det som er fint, men kan styre helt selv på sin egen blogg..
    God bedring til lillemann, og begge!

    ReplyDelete