06/03/2011

*fra b til a!
































det er herved konstantert; jeg har gått fra å være et b menneske til å bli et a menneske! før vi fikk jonathan så kunne jeg glatt sove
til både klokka 12 og 13 i helgene uten mokke, men nå er det helt utenkelig! det startet selvfølgelig med at jeg ble tvunget til å stå opp
tidlig på grunn av jonathan, men når jeg nå får sjansen til å sove lenge, som i går,  så klarer jeg det ikke. og egentlig så vil jeg det ikke
heller. jeg står selvfølgelig ikke opp klokka 06.00 når jeg har sovemorgen, men blir klokka mye over 08.30 så føler jeg at dagen er
på vei til å løpe i fra meg.  08.30 har blitt det nye 12.00 her i heimen, for å si det sånn. ganske digg i grunnen! og selvfølgelig
ganske irriterende når man endelig kan få sove ut...men mest av alt så er det irriterende deilig! pappa`n i huset er ikke helt der ennå,
men han begynner å nærme seg han også. fin søndag i sola!

4 comments:

  1. Sånn har jeg vært siden tidenes morgen :')
    for et nuuuuuusselig bilde!!
    x

    ReplyDelete
  2. slik har det blitt her i huset også. synes det er nydelig å stå opp tidlig (når jeg ikke behøver å dra av gårde på jobb, men kan vasse rundt i kosedress og tøfler - og huset lukter kaffe!)

    nyt dagen

    klem beate

    ReplyDelete
  3. Kjenner meg igjen der! =)

    ReplyDelete
  4. åh, skulle ønske jeg kjente meg igjen... her i huset er det pappaG og unamor som spiser frokost, ser på tegnefilmer, og spiser andre runde med frokost når jeg står opp. men litt bedre er jeg jo blitt.

    ReplyDelete