01/03/2011

*kabal!







































alle småbarnsforeldre vet at det er en kabal som skal gå opp mellom jobb, barnehage, middags-
laging, husarbeide og alt annet som skal presses inn på timeplanen. gudene skal vite at thomasen og
jeg til tider har revet oss i håret og virkelig hatt problemer med å løse vår! thomas jobber ekstremt
mye kvelder og helg, og når jeg ved siden av har jobbet tre-delt turnus (natt, kveld og dag) så har
vi virkelig slitt med å få alt til og passe. men nå har jeg gjort et heidundranes grep mot tidsklemma
og bytta til en stilling som primært er på dagtid, og vips så er hverdagen mye enklere for alle tre!
jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: if something doesn`t work - fix it!

3 comments:

  1. Jeg sier med hånden på hjertet at jeg vet hva du snakker om!

    ReplyDelete
  2. Så flott at du har fått til det da:) Er virkelig ikke enkelt å stresse slik med å få ting til å gå opp. Skulle ønske jeg også (er spl) hadde en 8-16 jobb uten helger. Ha en strålende uke dere tre!

    Fin fin blogg!

    ReplyDelete
  3. herlig prioritering og herlig bilde.

    ReplyDelete