19/05/2011

*sprek?!







































jeg skal ikke skryte på meg at jeg er en treningsnarkoman. heller det stikk motsatte. men innimellom får jeg noen rykk der jeg bare
må trene, og et sånnt rykk har jeg nå. jeg har kommet meg opp av sofa`n, og støttemedlemskapet mitt på elixia har gått over til å
bli brukt jevnlig. og ikke nok med det, jeg har også meldt meg på et mosjonsløp (!) for jenter. nærmere bestemt spar jentebølgen oslo,
som går av stabelen på sognsvann tirsdag 24.mai kl 18.00. løypa er 5 km lang, og man kan bevege seg i akkurat det tempoet
man vil, noe som passer meg utmerket. hvis man melder seg på her innen i morgen, altså fredag 20.mai, så er man med i trekningen
av en spa og velværetur men jomfrureiser til palanga til en verdi av 5250 kr. jeg tar med meg jonathan i vogn og småjogger rundt
sognsvann på tirsdag; sees vi der?!

spar jentebølgen arrangeres over hele norge, så sjekk ut hjemmesiden deres her for et løp nær deg!

6 comments:

  1. Wow! SÅ heerlig! Jeg har også begynt å trene med søsteren min, heerlig :) godt for både kropp og sjel :) !

    ReplyDelete
  2. looks like me, got the same trainers

    ReplyDelete
  3. good for you! Håper dette treningsrykken holder en stund. Lykke til, og håper på et nytt innlegg fra dere to snart

    ReplyDelete
  4. Hvordan gikk det med jentebølgen?

    ReplyDelete
  5. Jeg må visst sjekke ut Jentebølgen.
    Kanskje jeg får overskudd til å løpe litt igjen snart:-)
    Fortsatt god Pinse.
    Hilsen Benedicte

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med navnedagen din i dag, Vigdis :) Håper alt står bra til med dere alle tre!

    ReplyDelete