15/08/2011

*etter høsten kommer snøen!





























hvis ikke jeg tar helt feil så ble dette lille j og mitt siste bad utendørs i år. da vi våknet til regn og vind på morningen i dag, innså
jeg at høsten er farlig nærme. eller som jonathan så fint kunne fortelle meg: "etter høsten kommer snøen, mamma". det har han
jammen meg rett i,  men snøen er enn så lenge langt borte, og vi har en hel masse høstsyssler å ta oss til før vi tar på vinter-
dressen. fin mandag til folket; her er det tannlege+jobb som står på agendaen!

2 comments:

  1. Ja nå er høsten rett rundt hjørnet, og vi må kose oss når den kommer. Akkurat nå er det kjedelig med regn og ullsokker, men plutselig blir det koselig. Strikkejakker + ullsokker + pledd + te + en god bok i sofakroken høres ikke så fælt ut,egentlig!:)
    Kos dere og nyt høsten :) Koselig å se dere blogge igjen :)

    ReplyDelete
  2. siden jeg ikke får komentere på det siste innlegget gjør jeg det på inlegget under...
    Jeg har også en gutt som hele tiden ble forvekslet med en jente da han var rundt 2 år - han hadde også lyse lange lokker, men bortsett fra det kan ikke jeg skjønne hvordan de kunne ta feil - men jeg klarer kanskje ikke ta av meg mamma brillene helt?? Jeg var i en periode lettere irritert også -for grunnen til at de trodde han var ei jente var pga at han var så pen...og hadde pene krøller.... - og begynte å fleipe med at om jeg så skulle få ei jente en gang - så kom hun til å være stygg som juling og med pine rett hår
    FIN gutt har du uansett!!!

    ReplyDelete