21/09/2011

*jeg liker:


























...at 30-åra straks banker på døra, og at jeg synes det er helt topp! ingen "herregudnåbegynnerjegåbligammel"-panikk; bare rein
og skjær glede over hvor jeg befinner meg i livet.

...at høsten er her! på med store skjerf og varme jakker; ingenting slår høstmoten!

...at jonathan er i en god spiseperide akkurat nå! det går så i bølgedaler om han spiser bra eller ikke, så mammahjertet har det ekstra
godt når maten går ned på høykant.

...at jeg har kveldsvakt en gang i uka, slik at jeg på de dagene kan sove litt lenger enn 06.15!

...at soloflaskene nå kommer i sitt gode, gamle design!

...at thomasen har begynt å slutte litt tidligere på jobb, slik at vi kan spise middag sammen (nesten) hver dag!

7 comments:

  1. Deilige deilige høstmoten! :) Jeg bruker allværsjakke altfor mye, må skynde meg og ta ibruk høstjakkene før det blir vinter :) Men så er det jo så kjedelig å bli bløt om det plutselig kommer en byge! Godt at gutten spiser bra, godt at du får sovemorgener ukentlig, og godt at thomasen slutter tidlig! godt godt høstgodt!

    og godt at du eldes med stil :-P

    ReplyDelete
  2. Og jeg liker deg, fine. Tenk at du blir 30, lille barnet. Da må jeg nesten endelig få gitt deg en klem, som en 30-årsgave(hehe). jeg kommer til oslo torsdag. prøve å få det til??

    ReplyDelete
  3. 30 er kjempefint! Bare å glede seg!
    Fjong førbursdagsgave du fikk av Jonathan forresten...! Både sårt og fint i grunn :)

    ReplyDelete
  4. så bra
    for et deilig innlegg
    så bra man får det hvis man greier å nyte alt som er bra!

    i kveld er kjøkkenplassen din med i et lite galleri inne hos meg :)
    fin, den.

    beste hilsner fra Åpent hus

    ReplyDelete
  5. Fint bilde av fin jente med fin liste!:) Klem fra vest

    ReplyDelete
  6. Super gode billeder :)


    Hilsen

    Carl
    http://iphonereparationer.dk/

    ReplyDelete