18/01/2012

*jonathan og jesus?!




















her i gården skal tre reisætere bli til fire! denne lille klumpen, som vi ennå ikke vet kjønnet på, ligger og godgjør seg inne i magen
min. "jesus", som vår kjære sønn kaller babyen ("takk" nrk for at dere sendte barnetv-programmet "jesus og josefine" i julen;
jonathan synes nå at det er det fineste og mest naturlige navnet i verden...), har meldt sin ankomst i begynnelsen av juli. noe
som vil si at vi er ca. 16 uker på vei. 24 to go; vi gleder oss! fin onsdag*

22 comments:

  1. Haha, Jesus og Jonathan klinger jo helt fantastisk det!
    Jesus Reisæter vil i det minste unngå mange kammerater med samme navn :)

    Gratulerer så mye med et kommende sommerknøtt!

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så masse! Spennende tider foran dere! Håper formen er fin.

    ReplyDelete
  3. Hipp, hipp hurra og gratulerer så mye med slik en strålende nyhet!

    ReplyDelete
  4. Guri så moro! Hipp hurra for dere, Jesus og Jonathan!
    Stooooor klem

    ReplyDelete
  5. Hehe, Jesus og Jonathan ;) Gratulerer så mye! Har savnet innleggene dine. Håper du har det bra og at svangerskapet forløper som det skal.

    ReplyDelete
  6. Hurra for Jesusmirakelet, og gratulerer!

    ReplyDelete
  7. Er du i bedre form, søta? Jesus begynner jo på J.
    Men det kan også fort bli en liten Maria <3( Una kaller alle lekene sine og sine imaginary venner for Maria etter at hun ble utsatt for julesendingene på nrksuper..)

    ReplyDelete
  8. hurra! gratulerer!
    håper formen er fin og at du koser deg med bolla*

    ReplyDelete
  9. GRATULERER SÅ UTTROLIG MYE!!!!
    Jeg har vært nesten like gravid som deg 2 ganger på denne tiden av året - ungene mine er født 26 juni og 19 juli;-)
    men nå er det jo sånn at den lille klumpen fort blir til en liten jentebaby også, og da kan den jo veldig fint hete Josefin - DET er jo et veldig veldig veldig fint navn syns jeg da;-) ( og jeg er født i begynnelsen av juli;-) Ok, du kan jo kalle henne opp etter meg hvis hun blir født 8 juli - for jeg blir faktisk 40 år, i år på den datoen;-)

    ReplyDelete
  10. Hei! Så koselig blogg du har - som jeg nylig har oppdaget! Så gøy med en liten "jesus" i magen - herlig og heldig! Mvh Stilleben

    ReplyDelete
  11. Oi! No har eg venta lenge på oppdatering, og ettersom det har vore lenge imellom forrige og denne, tenkte eg "ho er sikkert gravid". Og det var du! Gratulerer! Gleder meg til å fortsette å følge den fine bloggen din i spennende tider!

    ReplyDelete
  12. Gratulerer og hurra! Uansett navn blir det en fining:)

    ReplyDelete
  13. Herlighet så kjekt! Kom ei lita tåre i augekroken då eg las dette. Gratulerer så himla mykje til dykk alle saman! :)

    ReplyDelete
  14. Gratulerer så mye!
    Kan tenke meg Jonathan gleder seg : )

    ReplyDelete
  15. Det blir så koselig med lille Jesus!****

    ReplyDelete
  16. Haha, herlig!
    Gratulerer så mye! =)

    ReplyDelete
  17. Yaaaaayyyyy! Vi gleder oss sååå til å møte det lille gullet! Vi er utrolig glade på deres vegne <3 Love love love fra Mattias, Bettina & Jeanette*

    ReplyDelete
  18. Åhhh... så koselig koselig koselig !! :))
    Gratulerer med det :)

    klem fra Oppsal

    ReplyDelete