24/01/2012

*hva vil du lese om?





























dere merket sikkert at blogginnleggene ble færre og færre i løpet av høsten og fram mot jul. mye av grunnen var at gravideformen
rett og slett var så elendig at jeg ikke orket. en annen grunn var at jeg manglet inspirasjon til å blogge. nå kjenner jeg at inspirasjonen er
på vei tilbake, og da lurer jeg på om det er noen spesielle typer innlegg dere ønsker mer av her på bloggen i 2012? mer mammablogging,
mer interiør, mer hverdagsliv? mer av noe helt annet? eller kanskje mindre av noe? ønskeinnlegg? tips meg gjerne!

10 comments:

  1. Hverdagsliv og mammablogging krydret med interiør:o)

    ReplyDelete
  2. En blanding av alt høres fint ut :)

    ReplyDelete
  3. Interiør, hverdagsliv og mammablogging - og ikke minst bilder. Kanskje et innlegg om hvordan det er å gå gravid andre gang og tanker rundt det. Elsker alt med denne bloggen - digger at den skiller seg fra "de andre" som er så altfor like! :-) Har vært inne daglig i høst/vinter og synes det er herlig med aktivitet igjen!!

    ReplyDelete
  4. Masse interiør blogging fra leiligheten deres.
    Og hverdagsblogging. Jeg elsker "gullkorn fra barne munn" og Jonathan er intet unntak. :)
    Ler meg i hjel hver gang du forteller om tankene hans :) :)

    ReplyDelete
  5. Jeg ønsker meg mer om alt, jeg også!

    ReplyDelete
  6. Mette i Trondheim25 January 2012 13:13

    Hverdagsliv favner så mye. Stadig innom og gleder meg med dere over små og store hendelser og ikke minst familiforøkelsen.

    ReplyDelete
  7. Det er så bra å se at du er bedre form og bedre bloggform. Men julelengsel i januar må være det tidligste jeg har hørt om;)
    Blogg i vei om akkurat det som faller deg inn. Du er morsom, smart og har et vakker tryne som vi vil se mer av. Og lilleJ har arva mye av deg:) Jo, jeg kom på en ting, du kan f.eks. skrive om NY turen dere hadde, for vi skal straks kjøpe oss billetter og trenger tips.

    ReplyDelete
  8. herlig blogg dette :)
    henriette,
    og for ein fin gjeng!

    ReplyDelete
  9. Ein god blanding av alt høyres flott ut:) min oppmerksomhet blei trekt mot bloggen din pga ditt fantatiske auge for interiør, så det vil eg gjerne sjå meir av!:)

    ReplyDelete