10/02/2012

*bjellekua!


















dagens gravidebolle! det var egentlig ikke meg jeg skulle vise fram, men smykket. det er mitt desidert favorittsmykke i hele verden,
og jeg har det nesten alltid på meg! jeg kjøpte det for 7-8 år siden av en gammel, nydelig mann som hadde garagesalg. han solgte
tingene etter sin kjære, avdøde kone og kunne fortelle meg at dette smykket alltid hadde vært et av hennes favoritter. det er i
kobber og lager en fantastisk ringlelyd når jeg beveger meg. thomasen kaller meg bjellekua når jeg bruker det, for han hører
alltid hvor jeg er når jeg har det på! det er ikke det at smykket er så utrolig vakkert i seg selv, men jeg liker tanken om at en høyt
elsket dame, i en annen tid,  har gått med det, og følt seg like fin som jeg gjør når jeg har det på! så altså; en favoritt*

3 comments:

  1. det var kjempefint! Ekstra koselig at det er en historie bak det, ikke bare noe du har kjøpt billig på H&M ;-)

    ReplyDelete
  2. Kjempefin blogg du! Glad du blogger igjen. En stund siden jeg var innom her, så stor din vakre sønn har blitt

    ReplyDelete
  3. Det var en koselig ting-hostorie. Akkurat så nostalgisk som jeg liker det ;). Selv går jeg veldig ofte med morfar sin store (i diameter) og tynnslitte giftering i dåpskjedet mitt. Denne uka var det 4 år siden han døde. Føler meg tryggere når jeg har det på. God helg!

    ReplyDelete