23/02/2012

*endelig!







































det svart- hvit stripete teppet fra ikea; endelig er det i hus! veldig fint under spisebordet,
synes jeg! har forresten sett at det finnes en slags gjennomsiktig plastplate man kan
legge over teppet der barna sitter, slik at alt søl ramler ned på den, istedet for på teppet;
noen som vet hva jeg snakker om, og eventuelt vet hvor man kjøper det? hadde vært fint
å beskytte det mot ting som tomatsaus og rødbetsaft en liten stund i alle fall..

10 comments:

  1. Kunne forestille mig det måske er sådan en som man kan købe i kontorforsyningssteder. Sådan en der også skåner gulve for kontorstole når der kører rundt??

    ReplyDelete
  2. Så fint d ble med det teppet da! Den plastmatta du prater om, kjøpte vi på ikea..veldig kjekt:)

    ReplyDelete
  3. Ah, dette var stilig! Liker veldig godt bildeveggen deres også :)

    ReplyDelete
  4. ja jeg også at det høres ut som noe vi har kjøpt på Ikea - vi kjøpte den til å ha under stolen ved skrivebordet - så det ikke skal slite sånn på gulvet - fram og tilbake/ inn og ut under pulten - kanskje det er på den avdelinga du finner det?? Jeg endte med å ta det vekk under vår pult - men en ligger fremdeles under veslas - og veldig kjekt med maling etc. Den passer ikke ehlt under vår - hadde trodd jeg kunne skjære den til - men med en kutter går det i allefall ikke... FINT teppe - skjønner at du vil beskytte de hvite stripene litt!!!

    ReplyDelete
  5. Første gang jeg titter innom deg, men herlig blogg,familie og hjem! Her kommer jeg igjen vet jeg! :)

    Sees hos meg? :)

    Fin kveld til deg!
    *anine*

    ReplyDelete
  6. den kan man få hos IKEA i kontorafdelingen ;)

    ReplyDelete
  7. FINT! En sånn plate har de på IKEA, i kontoravdelingen. :) Men den er kanskje større enn du mener, har nemlig sett noen som er som en skjærefjøl, som du bare bretter i to og vasker i vasken/heller matrester i søpla :) Hør med ikea :)

    ReplyDelete
  8. Så lekkert hos dere! Jeg har også lyst på en sånn matte :) Og spisebordet ser veldig likt ut som det vi nettopp solgte, etter å hatt det i over ti år :) Lykke til med photo shoot!

    ReplyDelete
  9. Hei.
    Så fint:) Kjøpt det på ikea nå? Trodde ikke de hadde det på lager jeg....

    ReplyDelete
  10. Ja det teppet er skikkelig fint :-) Likte spesielt godt bildeveggen! Har bildehyller seøv, men ikke så lange. var fint! Aner ikke hva plastmatten er, evt kan man bruke en voksduk? finnes gjennomsiktige.. :-)

    ReplyDelete