11/02/2012

*forandring!





















jeg må forte meg å forevige leiligheten slik den er nå, for om ikke alt for lenge så starter et større oppussingsprosjekt her hjemme!
mye skal vendes og snus på, og svært lite kommer til å bli som det var. litt skummelt, men veldig spennende med litt forandring!
jeg er veldig glad i den gamle kirkebenken vår, og den har blitt flyttet mye rundt i leiligheten. akkurat nå står den i stua, og fungerer
som magasinoppbevaring og lekebenk for jonathan. den er i perfekt høyde for han, og han elsker å kjøre med bilene sine på den.
flere har spurt meg om  jeg ikke skal male den i en eller annen sprek farge, men det skal jeg absolutt ikke! synes den er så fin
som den er; jeg blir bare mer og mer glad i treverk og naturlige elementer i interiøret.

3 comments:

  1. Spennende!
    Enig; ville aldri malt benken. Gammelt treverk som det der gjør seg besr som det er.

    ReplyDelete
  2. Veldig spent på å høre om/se bilder fra forandringen. Blir sikkert veldig fint, selv om jeg synes det er helt perfekt slikt dere har det nå. Håper forresten på mange magebilder fremover! Og hva med dagens antrekk (du har så fin og personlig stil)? Hilsen gammel følger:)

    ReplyDelete
  3. Blir kjekt å se hvordan leiligheten blir etter opppussingen. Synes i grunn den så fantastisk ut nå også jeg. :)

    ReplyDelete