13/02/2012

*hverdager!




























som regel er våre morninger i ukedagene nokså hektiske! jeg sniker meg oftest ut av døra for å gå på jobb før de to andre i det hele
tatt har lukket opp øya. når de våkner har de som regel sovet litt for lenge slik at de må forte seg veldig for å rekke barnehage og
jobb. da er det ikke mye tid til å sette seg ordentlig ned og spise en lang frokost sammen. det er heller ikke mye tid til å tenne lys
og le av barne-tv. men jeg synes slike hektiske morninger har sin sjarm også; det er vår hverdag, og vi gjennomfører den på en måte
som gjør at alle tre rekker det de skal! de lange frokostene sparer vi heller til helgene!
for øyeblikket er våre hverdagsmorninger litt roligere enn vanlig. formen min er ikke helt på topp, og jeg er sykemeldt en periode. da
har vi bedre tid til å spise frokost sammen, og vi har bedre tid til å le av barne-tv. akkurat nå er det veldig fint, men det blir godt å
komme tilbake til hverdagen også; jeg er i bunn og grunn mest fan av dem, jeg. heia hverdagen! fin mandag til dere*

2 comments:

  1. heisan, hvor er den fine sofaen deres kjøpt? vi trenger en stor og god kosesofa for fire!

    ReplyDelete
  2. *hei ingrid!
    den er fra bolia, og heter orlando. liker godt at den er så stor og dyp; plass til mange oppe i den;) vigdis*

    ReplyDelete