28/02/2012

*puh!






























 fin tirsdag til dere*

4 comments:

  1. I just discovered your blog and it's fantastic. It gets me in a very good mood.
    I saw you wearing a pair of cool blue addidas sneakers. What model are they?
    -Stine from Denmark

    ReplyDelete
  2. Hei.

    Har de fått inn det stripete gulvteppet på ikea? Har du det minste eller største?
    Håper på svar fra deg!!!!!!

    ReplyDelete
  3. *stine: it`s so nice that you like my blog! thank you so much!
    i think you are referring to some adidas sneakers i wore on a picture where i`m sitting on a bench; am i right? i`m not quite sure what the model is called, but i can try to find out for you*

    anonym: jeg har gått og venta på det teppet i nesten et år, og sjekka jevnlig om de har fått det inn. forrige uke så jeg til min store glede at de hadde fått inn 7 eksemplarer av det minste på slependen, og dro sporensreks ut for å sikre meg et.etter to dager var alle borte, så jeg vil tipse deg til å sjekke på nett jevnlig. lykke til!

    ReplyDelete
  4. Yes that's right, you wore them sitting on a bench. If you could find out it would be great:-) Thank you.

    ReplyDelete