26/02/2012

*min helg!
















1. jonathan var trygt plassert i kongsberg, og vi var på vei ut for å spise middag på bistro brocante, fredag kveld.
2. vi spiste nydelig eplekake med vaniljesaus til dessert!
3. camilla, spencer, torbjørn og caroline var med, og caroline var finfin i rosa,  med matchende telefon og flotte mintgrønne negler!
4. så dro vi opp til caroline og torbjørns nyoppussede kjøkken...
5. ...og jeg drakk boblevann av bringebær og tyttebær fra ikea; supergod!
6. på kjøkkenveggen hang hele gjengen i finfin gullramme.
7. tidlig (!!) lørdag morgen dro thomasen til london, og jeg tilbragte mer eller mindre hele lørdagen i sengen. jeg sov, spiste, leste, så
film og bare slappa av. akkurat det en sliten og gravid mamma trengte!
8. søndag morgen tok jeg kjole...
9. ...og småsko på (vi hadde besøk av våren!), og slang meg på trikken til frogner.
10. der hadde fineste maiken, erik og jeg bestilt bord på kolonihagen.
11. vi spiste nydelig buffet..
12. ... og fikk skikkelig skravla fra oss!

nå har jeg landa på sofaen, og tror jeg skal holde meg der resten av kvelden! ha en fin søndagskveld*

7 comments:

  1. Kjempe morsomt innlegg! Virker som dere har hatt ei flott helg!
    *Fortsatt fin søndagskveld*

    Heidi:)

    ReplyDelete
  2. Den rutete kjolen var fantastisk fin (og du fin i den!). Kan jeg spørre hvor og når den ble kjøpt?

    ReplyDelete
  3. Så ut som en herlig helg! artig innlegg! :)
    Fin uke til deg! Klem Anine

    ReplyDelete
  4. hey you, i like your way of showing pictures. i like the picture with the family in the goldframe :)
    enjoy your evening, svenja :)

    ReplyDelete
  5. Ser ut som en kjempefin helg! Håper du har fått ladet batteriene skikkelig :) God ny uke!

    ReplyDelete
  6. hei anonym!
    takk for det! kjolen er kjøpt på h&m for sikkert 3 år siden, så den blir nok litt vanskelig å få tak i nå! vigdis

    ReplyDelete