24/02/2012

*photo session!






















i dag har vi hatt besøk av supersøte fotograf irene og journalist silje som har laget en reportasje fra leiligheten til et finfint interiørblad.
vi gleder oss til å se det på trykk til våren!

denne helgen skal jeg være hjemme alene (!!); jonathan har dratt på langweekend til mommo og ba på kongsberg, og thomasen reiser
til london i morra tidlig. må innrømme at det skal bli deilig med litt alenetid! tror ikke det blir noe problem å finne noe og fylle
tida med, for å si det sånn. god helg!

2 comments:

  1. Spennende! Du må si ifra når det kommer på trykk :)
    Kos deg og nyt frihelg! Det blir godt :)

    ReplyDelete
  2. Hei Vigdis!

    Jeg leste bloggen din for et par år siden, men så mistet jeg og glemte adressen. Men nå har jeg selv flyttet inn i blogglandia, og fant deg igjen i dag! Det var gode greier. Nå har du en ny, offisiell følger.

    Til lykke med graviditeten, det er så spennende å være gravid! Jeg gleder meg til jeg får være det igjen.

    God alene-helg - ta vare på kropp og sjel - og besøk meg gjerne på lillenr2.blogspot.com.

    Klemmer fra Theresa

    PS. Gratulerer med reportasje!

    ReplyDelete