09/02/2012

*samsoving?!







































her sover jonathan; i min gamle seng som tilhørte min tippoldemor! liker tanken på at ting går
i arv. kanskje vil hans barn sove i den en gang i fremtiden?! ikke vet jeg. det jeg derimot vet er
at jonathan sover veldig godt i den; i alle fall fram til 03.00..da kommer han tassende inn til
oss i voksensenga med løven og elefantputa si. hvis jeg noen gang har sagt noe om at vi ikke
skal praktisere samsoving, så tar jeg det tilbake! for det gjør vi nå; hver natt! vi burde sikkert
fulgt ham tilbake i sin egen seng, men det er fint å ha ham mellom oss også. om ikke lenge blir
han så stor at det siste han vil er å sove mellom mamma og pappa, så jeg nyter å ha ham sovende
ved siden av meg så lenge jeg kan. i alle fall litt til!

5 comments:

  1. Spencer og Camilla9 February 2012 18:11

    Vi støtter den:)

    ReplyDelete
  2. Vi syns også det er koselig, men i lengden blir det mer slitsomt enn koselig. Nå kommer de to eldste på 5 og 4 år inn hver natt. Den ene legger seg ytterst helt stille, og ber såvidt om å få litt dyne, imens den andre legger seg i midten på tvers. Det gjør noe med søvnen våres, spesielt min siden det er meg de klenger på. Dumt det har blitt slitsomt, for egentlig er det jo det koseligste som fins. Å høre tassingen for så å kjenne krabbing opp i senga og en liten menneskekropp som helst vil ligge heelt inntil :)

    ps: jeg kjenner en som kom inn til mamma'n sin hver natt til han var 17 og fikk kjæreste..

    ReplyDelete
  3. her og er det en liten en som kommer ruslende en eller annen gang på natta :)
    kjempekoselig ! ...og veldig slitsomt . hihi.

    ReplyDelete
  4. jeg er sikker på at min 13 åring hadde gjordt det hadde han fått lov - han bare elsker å komme å legge seg der hver morgen - ennå!! Mens mora hans bare får mere og mere klaus - de blir jo så store - det er ikke like koselig ( det er jo litt koselig at han ikke syns det er flaut og nyter varmen fra meg) med en guttunge på 166 cm som en liten 2 åring - jeg skal love deg det;-)
    Vi prøvde oss på stjerne premie hver dag og etter en uke en liten, ordentlig premie - andre uka kom vi ikke lengre enn til dag 4 og da hadde vi alle glemt det og han kom ikke inn til oss igjen før på morningene - altså etter kl 6...

    ReplyDelete
  5. For ett koselig soverom! <3 Kjempefin lyslenke og ett søtt rådyr som passer på :) Ha en super kveld!

    ReplyDelete