25/02/2012

*soverom!

























sånn circa hvert andre jubelår er sengen vår redd opp ordentlig med sengeteppe og pynteputer. som regel er den bare et sammensurium
av dyner, puter, kosedyr, leker og andre rare ting. så i går da vi hadde strigla leiligheten for photoshoot, så måtte jeg benytte anledningen
til å fotografere sengen i oppredd tilstand. ganske digg i grunnen! tror jeg skal begynne å re den litt oftere. ikke hver dag, men
kanskje hvert halve jubelår fra nå av! fin lørdag til dere; det skal jeg ha uten mann og barn (for første gang på jeg vet ikke hvor lenge!)*

7 comments:

  1. sv: Vet du hva? Nå er guttene også mest opptatte av Italia, for vi skal dit på ferie til sommeren! Francescos hjemland! Da jeg fortalte eldstemann at vi skal til Italia sa han:
    "Jeg kan ikke tro mine egne øyne, vi er i italia, vi er hjemme!"

    :)

    Kos deg med friiii!

    ReplyDelete
  2. :) er vel sånn det er for de fleste!

    Kjempefint soverom.
    Ha en flott helg.

    ReplyDelete
  3. Hei Vigdis, takk for hilsen! Stas at du liker bloggen min. Bare å komme tilbake.
    Ha en fin lørdag, nyt alenetiden.

    ReplyDelete
  4. Så fint soverom! Gleder meg til å lese artikkelen. Regner med det kommer en avsløring om hvilket blad den er å finne i når den tid kommer. Kult bilde av Twiggy, hvor har dere kjøpt det? :-)

    ReplyDelete
  5. Hei.
    Fineste og beste bloggen:):):):)
    Er så glad for at du har hyppige innlegg nå!!!
    Kos deg!
    M

    ReplyDelete
  6. Håper helgen er god! Mannen min er også i London i helgen, Heftig liverpool fan.., og jeg og min lille har forankret oss hos bestemor. Har det som plommen i egget med både avlastning og oppvarting på engang ;D

    Så fine innlegg du ha hatt under her, jeg koser meg med bloggen din.

    ReplyDelete
  7. Godt å høre at dere ikke har det sånn hele tiden, selv om det var veldig fint! Dette var også en fin blogg for meg som er relativt nybakt mamma. Mange gode tips! Takk for at du deler:)

    ReplyDelete