21/02/2012

*uke 21!





















21 fullgåtte uker; bare 19 igjen! det er en veldig god følelese når man har færre uker igjen enn man allerede har gått! da virker
ikke nurkets ankomst så alt for langt unna. jeg har kjent liv der inne i ca. 3 uker nå, men bevegelsene er fortsatt så små at det bare
er jeg som kjenner dem. jonathan og thomas må nok vente en liten stund til før de kan kjenne det fra utsiden. jeg kan nesten ikke
vente til jonathan kan kjenne sparkene for første gang; føler at det blir enda mer virkelig for ham da at det faktisk er et lite søsken
til ham der inne! han er utrolig søt om dagen, og snakker og koser med magen hele tiden. noe sier meg at han kommer til å bli en
fantastisk storebror. lille, store jonathan*

tusen takk for all responsen på innlegget om å bli tobarnsmor; veldig fint å høre deres erfaringer, og at det er flere enn meg som har
hatt disse tankene!

3 comments:

  1. Det er spennende å få småsøsken. Husker min datter var så spent, og da jeg faktisk skulle føde, og vi vekket henne om natten, så hadde hun verdens største smil rundt munnen.

    Lykke til!
    Hilsen tre barns mammaen :)

    ReplyDelete
  2. Så spennende da :)
    Venter omtrent samtidig vi da.
    Jeg er 21+6 i dag :)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Så spennende! :-) Har dere tenkt på navn? Er kanskje hemmelig, men lurer på hva som gjorde at dere valgte Jonathan sist? :-) Er det navnet i seg selv som er viktig denne gangen, eller skal det "pass" til lille J? Like mange bokstaver etc...

    ReplyDelete