18/03/2012

*109 dager igjen...
































...til termin i dag! absurd, og veldig fint, at vi skal få oppleve et slikt øyeblikk igjen om ikke alt for lenge. jeg husker så godt den
følelsen jeg hadde akkurat her; inn i margen utslitt, men samtidig veldig rolig og helt "ute av meg sjæl". hvem var denne lille karen som
nå lå på brystet mitt??!! lite ante jeg om alt som skulle komme. dette gangen vet jeg kanskje bitte litt mer om hva jeg kan forvente
meg, men samtidig ikke. absurd er ordet, rett og slett!

5 comments:

  1. Så fine dere er!
    ..den følelsen håper jeg kommer her veldig snart,
    for jeg begynner vel å bli bittelitt utålmodig ; )
    Men ja, absurd er det.. Trøster meg med at jeg vet litt mer nå, samtidig er det helt nytt menneske.
    Spennende!!

    Fin søndag til dere : )
    Klem Elisabeth

    ReplyDelete
  2. Spennende! Her er det bare litt 11 uker igjen,så vi gleder oss utrolig mye. Dette er tredje gangen jeg skal oppleve dette,men like spennende likevel :-)
    Lykke til!
    Klem Christina

    ReplyDelete
  3. En herlig følelse, rett og slett! Så utrolig søte dere var, begge to :)

    ReplyDelete
  4. Nååh, for en søtnos!!
    God søndag til deg!
    Klem E

    ReplyDelete
  5. Fy søren, så bra du så ut rett etter fødsel! Du burde gjøre det der oftere:) Ikke å forstå at det er noe galt med måten du ser ut på nå :)

    ReplyDelete