14/03/2012

*fru tights!







































når man har en mage som står som ei stortromme, så sier det seg selv at man ikke kommer
inn i alle typer bukser! jeg har to helt greie gravidebukser fra h&m, men veldig ofte tyr jeg
til tights med en lang genser eller cardigan over. det er veldig komfortabelt og praktisk, men
jeg begynner å bli litt lei at function hele tiden skal vinne over fashion! herregud, som jeg
savner å gå i et par fine jeans! så nå har jeg trålet byen (og nettet) rundt etter noen fine ola-
bukser med så smale ben som mulig; men det er umulig å finne! alle gravidejeans jeg finner
har for vide ben for min smak. eller er det bare jeg som er dårlig til å lete? noen som har et
tips eller to til hvor man kan finne fine, smale gravidejeans?! alle  tips mottas med takk!

ikke glem å delta i vossatassar giveawayen vår, da!

13 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Nelly.com > mamma > jeans :)

    ReplyDelete
  3. Jeg er veldig spinkel og derfor er alle gravid-buksene for store for meg. Også liker jeg de smale nederst... Løsningen for meg er å bruke "magebelter" istedet. Jeg har kjøpt mine på Den kule mage på Glasmagasinet. De ser ut som en tubetopp omtrent og er veldig eleastiske. Da kan jeg gå med mine vanlige bukser, ha smekken åpen - magebeltet gjør at de holdes på plass.

    ReplyDelete
  4. Jeg kjøpte et par utrolig myke og smale mamma jeans på H&M på ski, kjempe fornøyd og kostet ikke all verden heller 299...
    klem victoria

    ReplyDelete
  5. http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/kl%C3%A6r/jeans/ ^__^

    ReplyDelete
  6. Kjenner meg igjen! Jeg blir fortsatt svett bare av å se en tights..
    Men, enig med folket over, Nelly:)

    ReplyDelete
  7. Jeg fant et par skinnyjeans hos Ellos! Også hadde jeg et par fra Topshop, men de sender vel ikke til Norge lenger...

    ReplyDelete
  8. Eg kjøpte fleire jeans i merket L2W (love2wait), dei er fine og skinny:) Eg kjøpte dei på mor og meg i Bergen, men dei har nettbutikk. Lykke til med jakten!

    ReplyDelete
  9. Da vi var i NYC i romjula benyttet jeg sjansen til å kjøpe mammajeans. A pea in the pod er litt dyrere enn HM, men jeg angrer faktisk på at jeg ikke kjøpte fler og føler meg litt mer fresh enn med Hm buksene som for meg er altfor vie i beina...og litt for korte.

    Jeg har noen knallfine fra SOLD som jeg har brukt (MYE) et par måneder nå og farge og fasong er fortsatt topp. Mine er helt smale.
    http://www.apeainthepod.com/maternity/designer-jeans-sold.asp

    Ellers fører a pea in the pod også designer jeans (hvorfor kommer ikke sånne ting til Norge?)

    Feks 7 for all man kind, J Brand og Hudson...

    http://www.apeainthepod.com/maternity/bottoms.asp

    Kirsti

    ReplyDelete
  10. Veldig enig med Kirsti. A pea in the pod er bra. Jeg kjøpte meg fantastiske jeans fra 7 For All Mankind da jeg var i LA (6 måneder på vei) og angret masse etterpå at jeg ikke kjøpte flere. Jeg bodde i buksene, også noen uker etter fødselen. ;)

    Kommer i hvert fall til å kjøpe flere der når jeg blir gravid igjen...
    Jeg ser at de har international shipping og.

    ReplyDelete
  11. Jeg vet ikke om de fortsatt lager mamma-klær, men jeg har noen fantastiske mama-jeans fra Zara fra forrige graviditet. Siden den gang har de blitt brukt flittig av to andre venninner og det synes ikke på dem en gang! :)

    ReplyDelete
  12. Jbrand! Fantastiske bukser, og de har også mammabukser. Finnes på www.Shopbop.com

    De koster rundt 1000 kr, så ikke de billigste.

    ReplyDelete
  13. http://www.gap.eu/browse/product.do?cid=69513&vid=1&pid=871404 Disse buksene fra Gap kjøpte jeg i Paris rundt nyttår, og i uke 35 passer de fortsatt veldig bra! Buksa ser ut som en vanlig bukse, og det er jo det jeg gikk og lette sånn etter.

    Å få tak i buksene er litt utfordrende. Såvidt jeg vet sender ikke Gap US mammaklær til Norge. Gap EU sender til store deler av Europa, men ikke Norge. Men hvis du kjenner noen som skal ut på tur eller bor et sted med Gap/mulighet for å bestille Gap til vil jeg anbefale buksa.

    Jeg kjøpte to i ulike størrelser, og de er begge fortsatt fine etter flittig bruk de siste tre månedene.

    ReplyDelete