21/03/2012

*gamle minner!







































fin og finere for akkurat et år siden! thomasen er ikke så glad for at jeg legger ut bilder av harry-
tatoveringa hans, men jeg tror jeg blir tilgitt! vi har vel alle vært unge, dumme og gjort ting vi
skulle ønske vi ikke hadde gjort?! selv har jeg et bitte lite minne på magen fra jeg var 16 år, delfin-
frelst og la meg på benken på starlight tattoo i drammen..hadde jeg gjort det igjen? definitivt ikke!
har jeg lært meg å leve med den? definitivt! den minner meg om ungdomsåra mine på kongsberg, 
 gode venner og tida da jeg møtte thomasen. så egnetlig er den ikke så aller verst alikevel!

i kveld trekkes vinneren av vossatassargiveawayen, så da kan dere slenge dere på fram til kl. 18!

3 comments:

  1. Jeg er glad jeg ikke hang meg på tatoveringsbølgen. ufattelig glad for det faktisk. Hadde nok tatt logoen til Ham-Kam på brystet eller noe sånt, hahahha.

    ReplyDelete
  2. Jeg lurer på en ting. Du var i syden da du var gravid... Var du redd for toxoplasma? Hvilke hensyn tok du? :-)

    ReplyDelete
  3. *hei!
    jeg tenkte selvfølgelig på det, men var absolutt ikke hysterisk! jeg gjorde egentlig bare det samme som jeg gjorde her hjemme: passet på at alt frukt og grønt var godt vasket(lot vel være å spise så mye råkost der nede), og passet på at alt kjøtt var godt gjennomstekt. ikke noe problem å reise på tur selv om man er gravid!

    vigdis*

    ReplyDelete