17/03/2012

*gamle saker på nye måter!































takk for buksetips etter dette innlegget! forhåpentligvis dumper den perfekte gravidejeansen (med supersmale bein!) ned i post-
kassa om ikke alt for lenge! fram til da har jeg tenkt til å grave meg dypere og dypere inn i kleskapet, og bruke det jeg allerede har
(og som faktisk passer!) på nye måter. første funn var denne skjorta, som jeg faktisk ikke har brukt siden denne gangen. perfekt
over den søte blå kjolen jeg fikk i 30-årsgave av denne nydelige dama. nå skal jeg gå å vekke lille j som har sovna på sofaen etter en
heftig sparkesykkeltur med pappa`n sin. fin lørdagskveld*

2 comments:

  1. Så vidt jeg husker hvordan det var, hehe, med voksende mage blir man etterhvert kreativ i klesveien ;D Takk for så hyggelig hilsen hos meg! Håper kvelden er go` og at bekkenet ikke blir altfor plagsomt. Hilsen Mumsi som husker er fæææl bekkenløsning.. ishj!

    ReplyDelete
  2. Tenk at den kjolen kan huse et lite menneske...det hadde jeg ikke trodd. Håper den bekkenløsningen ikke blir verre, men bare bedre og bedre.

    ReplyDelete