08/03/2012

*god morgen!

 































vår morgen i dag; den ene litt trøttere enn den andre! rart å tenke på at om ikke alt for lenge så er ikke dette rommet stua vår lenger.
vi skal jo snu om på mye av leiligheten før lille nurket kommer, og dette rommet skal forhåpentligvis bli det nye kjøkkenet! kjenner
jeg får litt hetta når jeg ser slike renoveringsbilder; jeg er ikke kjempegod på å bo i kaos..men når man vet at det blir fint til slutt, så
er det definitivt verdt det!

ikke glem å delta i vossatassar giveawayen vår, da!

4 comments:

  1. Det blir spennende da ... jeg er der at jeg lengter etter et slikt prosjekt igjen! ( har hatt maaaaange oppgjennom tidene)

    :) Lagt ut et bilde at vår nye 'superhelt' med vossatasslue ;) check it out ! (and spread the word)

    ReplyDelete
  2. Hei, spent på oppussingsplanene, hva med å legge ut en planløsning av leiligheten nå og etter omveltningen?

    Hilsen Marte

    ReplyDelete
  3. Lykke til med oppussingen, da. Deilig med nytt kjøkken når det blir ferdig :-)

    Ha en fin dag!!!

    ReplyDelete
  4. Jeg stemmer i med Marte over; hadde vært artig å se planløsning før og etter.

    Skjønner veldig godt du får hetta. Å bo i slikt er for det meste pyton. Også tar jo alltid prosessen mye lenger tid enn planlagt. Men med fatt mot, positiv innstilling og blikket rettet mot målet, går det helt fint.

    Lykke, lykke til!

    ReplyDelete