06/03/2012

*mat!







































en av tingene jeg elsker med å bo midt på grünerløkka er at alt finnes rett
utenfor døra vår! som for eksempel den fantastiske grønnsaksbutikken
sultan. det er definitivt hakket freshere å handle frukt og grønnsaker der
enn i fruktdisken på en eller annen matbutikk. et par ganger i uka tar jeg
med meg det finfine handlenettet mitt fra whole foods (favorittmatbutikken
i usa!), og fyller opp med deilig frukt og grønt. vi vurderte jo en periode
å flytte fra grünerløkka, men en annen god grunn til å bli, i tillegg til de
grunnene jeg har nevnt før, er jo at mathallen kommer hit til løkka. herregud,
jeg gleder meg!!

bildet nederts er fra midddagen i dag; vi hadde fineste spencer  og camilla
på besøk etter barnehagen!

2 comments:

  1. Yeah! Bli i Oslo -beste byen! Er selv mamma til tre barn og har flyttet på landet til Grefsen grunnet irritasjon over å drasse vognbag'er opp og ned trappa i mange år, men vokste opp på Bislett, midt i gatekrysset og hadde en flott barndom!

    ReplyDelete
  2. Ooooo.... nu saknar jag Grünerlökka lite. Sultan är ju världens bästa. Bag bodde på Helgesensgate, för att antal år sedan och var stammis där. Kul att de fortfarande finns kvar.

    ReplyDelete