14/03/2012

*matpakka!


























fine barnehagebarn trenger fine (og ikke minst sunne!) matpakker! jonathan er ganske så ensformig i hva han vil ha på brødskivene sine;
det går i kaviar, makrell i tomat, vossafår, brunost eller leverpostei. sunne og alrighte pålegg det, men det blir litt kjedelig å åpne matboksen
fem dager i uka, og alltid finne tre dobbeltdekkere med noe av dette på hver eneste gang..i allefall synes jeg det!
jeg har lenge prøvd å vri hjernen min for og finne en måte å gjøre brødskivene, og selve matpakka til jonathan litt mer spennende på, men
har endt opp med å trykke disse seks halve skivene sammen hver dag, og håpet at kreativiteten ville ta meg neste dag. det har den altså ikke
gjort; inntil jeg ramlet over dette innlegget, på denne finne bloggen! for en genial måte å lage en fin matpakke på! fra nå av skal det trykkes
ut fine brødskivestjerner, brødskivehjerter og brødskivedyr til krampa tar oss. fin onsdag til dere*

3 comments:

  1. Takk for superfine ord! Nå ble jeg glad! Ny niste med mer inspirasjon kommr i morgen! Og til neste uke prøver jeg ut video i tillegg :-) Mange klemmer fra Susanne

    ReplyDelete
  2. Her blir pepperkakeformene mye brukt for å lage litt morsomme brødskiver til han som bare vil ha saltpølse eller servelat.... kjedelig med samme pålegget hele tiden synes jeg.
    Også blir han veldig glad for små kjøttboller, agurk og osteterninger tredd på spydd eller snor.

    Klem

    ReplyDelete
  3. Kjempe god ide. Enig i at matpakken kan bli litt kjedelig til tider :)

    ReplyDelete