11/03/2012

*småsko = vår!


























































helt siden jeg var ganske liten har ordet småsko vært lada med spenning for meg! å ta fram småskoa vil si det samme som at snøen
har smelta (i alle fall nesten), at bakken er tørr og at våren er i anmarsj! jeg husker med fryd tilbake på de gangene mamma pakka
fram småskoa våre etter en lang vinter med store, varme vintersko. det betydde bare èn ting; vår og snart sommer!
i går pakka jeg fram småskoa til jonathan, og det ble godt mottatt, for å si det mildt. og siden det rett og slett var 10 plussgrader (!),
så klaska vi til med å ta på vårjakke og ny, tynn vårlue. kjære vår: håper du har kommet for å bli!

1 comment:

  1. Tror jeg ønsker meg vår og småsko føre, for jeg drømte at lillemor fikk ha på seg joggesko i natt.

    Hærlig å se en gutt med småsko og vårlig steming rundt han.

    ReplyDelete