04/03/2012

*trøtt og sliten!








































denne lille karen kom i skrivende stund krabbende opp på fanget mitt her jeg sitter
ved data`n, og sovnet momentant! måtte forevige det i photoboot, da det i disse
dager hører til skjeldenheten at han sovner på mitt fang. lille, store gutten min!
tror han er sliten, trøtt og glad etter en helg med mye lek og moro. i dag har vi
vært og sett "ole brumm" på kino, og lille  jonathan"jegharmaurirompaoglopperiblodet"
reisæter klarte å sitte stille nesten hele filmen - ikke verst til å være han!
nå må jeg vekke lille fjompen for å ta på pysj og pusse tenner; tipper vi er i seng
før sju i dag. fin søndag*

2 comments:

  1. Søte bilder! Videoen under var utrolig morsomt. Måtte bare le!

    ReplyDelete
  2. wilma sovna kl fem....heeeelt utslått. Det tar visst på å se Ole Brumm :)
    Ha en god mandagskveld

    ReplyDelete