12/03/2012

*uke 24!








































dagene raser av gårde, og det har rukket å gå en hel uke siden forrige magebilde. jeg kan
ikke tro at det bare er 16 uker igjen til vi kan forvente at nurket melder sin ankomst! det
er mye som skal ordnes før den tid (!), men det deilige er at vi har så mange ting etter
jonathan, som for eksempel vogn og seng, så en del er heldigvis klart allerede. i dag venter
24-ukers kontroll; gleder meg til å høre den lille hjertelyden igjen! fin uke til folket!

8 comments:

  1. så flott mage :) ha ein fin dag, spennende med kontroll.
    Herlig å høre desse små hjerteslaga :)

    henriette

    ReplyDelete
  2. Fine Vigdis mor! *

    ReplyDelete
  3. Fin mage og fin cardigan. Hvor er den fra?

    ReplyDelete
  4. *takk for hyggelige komplimenter:)

    tone; cardiganen er fra gina tricot, og er sikkert 3 år gammel!

    ReplyDelete
  5. Spennende, du ligger bare en halv uke foran meg i løypa! Jeg legger meg til som følger, det er spennende å følge med på andre som er omtrent likt i løypa. :)

    Christina

    ReplyDelete