29/03/2012

*varpunen!





















































jeg får ofte spørsmål om hvilke blogger som er mine favoritter, og en av mine topp tre favorittblogger er definitivt varpunen. jeg rett
og slett elsker hjemmet til den finske interiørdesigneren og stylisten susanna vento, og kunne flytta rett inn hos henne! hvis dere
ikke kjenner til denne bloggen, så hadde jeg klikka meg inn snarest; her er det tonnevis av inspirasjon å hente. i tillegg finner man
i disse dager hjemmet hennes på trykk i britiske elle decoration; løp og kjøp, vettja!

2 comments:

  1. Smetter innom for å si at jeg har en liten påskegave jeg skal dele ut :) Kom innom og legg igjen noen ord da vel. Kanskje du får en flott avslutning på påsken??? :)

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker varpunen. Må kjøpe bladet. Takk for tips!! God påske til deg!:)

    ReplyDelete