07/03/2012

*vossatassar og giveaway!




































































velkommen til ny samarbeidspartner her på bloggen! vossatassar er et norsk klesmerke for barn mellom 2 og 6 år
med lek som livsstil. vossatassars filosofi er at barn ikke skal være pyntegjenstander som er reine og fine i tøyet og holder
seg i ro. vossatassar ønsker et univers der barn får være barn, og at de får lov til å være både utagerende og utforskende.
dette er en tankegang vi er helt enige i, og vi har vært så heldige å få teste en del av vår/ sommerkolleksjonen til
vossatassar! alle klærne er virkelig superfine og anvendelige, og vi har spesielt forelsket oss i anorakken, overtrekksbuksa
og den knalltøffe joggedressen! jonathan kan bevege seg fritt og ledig i klærne, samtidig som han holder seg varm og tørr! sjekk
ut nettbutikken deres her.

til to av mine fine lesere, er vossatassar så snille å gi bort en slik anorakk som jonathan har på seg på bildet over, i en knalltøff
gulfarge, til en verdi av 599 kr. reglene for å være med i giveawayen vår er som følger:

  • du får ett lodd for  å legge igjen en kommentar på dette innlegget. du trenger ikke ha egen blogg for å delta, men da
           er det fint  om du legger igjen en  e-post adresse, slik at vi kan få tak i deg hvis du vinner!
  •  du får enda ett lodd for å  legge deg til som følger eller allerede er følger av bloggen vår
  • du får ett lodd til om du lager et innlegg/linker til denne giveawayen på din egen blogg
          og/eller på facebook
til sammen er det altså mulig å få hele fire lodd. du trenger ikke ha egne barn for å være med i trekningen; anorakken kan jo også bli
en fin gave til en aktiv unge du kjenner! giveawayen starter nå, og vinnerne trekkes onsdag 21. mars. utenlandske lesere er selvfølgelig
også velkomne til å bli med i trekningen! lykke til!




142 comments:

  1. Så fin give-away, da! Klasker til med 4 lodd :)

    Deler forresten ut et vaffeljern selv i anledning vaffeldagen, bli gjerne med i trekningen!

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  2. For en flott give-away! Liker klærne til vossatossar, anorakken var jo superfin! 3 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  3. Åj for en samarbeidspartner! Jeg tenkte faktisk på det, at den joggedressen var kul!
    Vi melder oss på, og håper eldstemann får en ny anorakk til skolestart!

    <3

    4 lodd, selvfølgelig!

    :)

    ReplyDelete
  4. Har litt tøy til snuppa fra de fra før og er super fornøyd....
    Så jeg er med ;) 3 lodd til meg takk

    ReplyDelete
  5. Så herlig, den jakka hadde vært perfekt til storebror i huset her :) Tre lodd til meg!

    ReplyDelete
  6. Så tøff Anorakk - den hadde vært fin til jenta mi, når hun blir litt større.

    3 lodd til meg ;-)

    Hilsen Marit

    ReplyDelete
  7. Hei, kjempetøff anorakk, er gjerne med i trekningen:)
    Hilsen Benedicte

    benedicteloksti@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. 2 lodd til meg :) og håper vinnerlykken er på min side denne gang. Utroleg kul jakke, og vossatassar sine produkter er bare helt herlige. Kjempe fornøyd med tidlige produkter der i fra!

    fin onsdag til deg :)

    henriette

    ReplyDelete
  9. Så gøy Vigdis :)
    Jeg slemger meg på og vil gjerne ha 2 lodd.
    Super fin jakke!

    Ha en strålende dag :)
    Klem Irene

    ReplyDelete
  10. Jeg tar tre lodd og krysser fingrene!
    Ha en fin dag:)

    Heidi

    ReplyDelete
  11. Tjohoo så fin anorakk! Finnes den i flere farger?
    Satser på 3 lodd....alle gode ting er 3 :)

    Ha en fin dag.

    Marlina

    ReplyDelete
  12. Hei!

    Er kjempefornøgd med Vossatassane frå før og vil gjerne vere med!

    3 lodd til meg, takk!

    Veldig kjekt å følge med på bloggen din:-)

    Ha ein fiin dag!

    ReplyDelete
  13. Hei! Kul give-away:)
    Jeg liker vossatassar!

    Tar tre lodd jeg:)

    ReplyDelete
  14. Kjempefine klær! Jeg blir gjerne med, 3 lodd! Ha en fin dag! Klem fra Anne

    ReplyDelete
  15. Flotte klær fra vossatasser.... jeg hiver meg med. 3 lodd til meg:)
    Hilsen Anine:)

    ReplyDelete
  16. Fin, fine klær! 2 lodd på meg:)
    Hilsen Gunhild
    gunhild.horgmo@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Den jakka hadde vært super på min lillegutt:) Jeg tar to lodd - kommentar + følger!

    ReplyDelete
  18. Vossatassar har masse fint ;) Tar 3 lodd jeg!
    Ellen

    ellen.vinorum @ gmail.com

    ReplyDelete
  19. Prøver lykken med 2 lodd

    martine@readentertainment.no

    ReplyDelete
  20. Jeg er med:) Kjempefine klær!

    ReplyDelete
  21. yey!:) prøver lykken jeg også :P
    www.nakedmoments.com

    ReplyDelete
  22. åh, ja!
    ett lodd på meg.

    (st09086@infomedia.uib.no)

    ReplyDelete
  23. Vossatassar har kjempefine, glade farger på klærne sine:)
    Jeg blir gjerne med og kjemper om en slik anorakk til min lille niese på 2 år - tipper hun vil bli nydelig i den ♥

    Trekker 3 lykkelodd, kommentar, føler og link i min sidebar:)

    Ha en fin fin dag!!

    ReplyDelete
  24. Veeeelig fine klær ja! Og veeldig fin blogg du har :-)
    Fin give-away, som jeg gjerne er med i trekning på!

    Fin dag til deg.
    Marianne. mvierli@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Kjempefine klær, jeg blir med og tester vinnerlykken med to lodd :-)

    ReplyDelete
  26. Jeg trekker 4 lykkelodd og håper på det beste :)

    ReplyDelete
  27. Så moro med Vossatassar, Vigdis!

    Fine klær, og veldig fin anorakk. Jeg tar tre lodd og krysser fingerne :)

    Klem Martha

    ReplyDelete
  28. Jeg blir med i trekningen med 3 lodd :)

    ReplyDelete
  29. tøff jakke :)
    2 lodd til meg :)
    maren-anne@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Hilde (en-to-tre)7 March 2012 at 14:23

    Gult er kult!
    Jeg har linka i vei på fb= check.
    Er fortsatt følger av bloggen= check
    Har lagt igjen kommentar her= check.
    Liker nå Vossatassar på fb= check.

    Da er det 4 lodd gitt fra min kant. Så håper jeg vi kan gå våren i møte i gult. Så kan J&J matche;)

    Klem fra Johanne & Hilde

    ReplyDelete
  31. LIkar Vossatassar og kleda deira! Klart eg er med! Tek med meg full pott,eg. 4 lodd, tusen takk!

    Ingrid

    ReplyDelete
  32. Hi Vigdis, I'm in with 3 lodd :o)
    Tereza (@trabantclothing.com)

    ReplyDelete
  33. Prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    klem Jane

    ReplyDelete
  34. Herlig! Da blir det to lodd på meg, da jeg allerede er følger :-)

    Wish me luck!

    ReplyDelete
  35. Hei
    Jeg vil gjerne være med, 3 lodd (kommentar, følger og liker Vossatassar på FB)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Superfin premie, trekker 3 lodd jeg :-D

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  37. Fin anorakk! Vi er med!!!

    Hege

    hegenoeren@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Flott samarbeidsparner!
    1 lodd på meg.

    Line

    ReplyDelete
  39. Sikke en fin anorak, tror min datter eller søn vil se fantastisk ud i den :)
    Jeg er med på 3 lodder :)

    ReplyDelete
  40. 3 lodd på meg. Vossatasser har mye kjempe fint.

    jannevberge@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Wow, den var kul! Klart vi er med på denne fine giveawayen :)

    Jeg tar tre lodd :)

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  42. GØY! Finfin anorakk!
    2 lodd!
    Koz og klemz

    ReplyDelete
  43. Flott giveaway :) 3 lodd på meg!

    ReplyDelete
  44. Kommentar, følger og liker på fb. 3lodd til meg:)

    ReplyDelete
  45. tittentei, jeg tar to lodd! :)
    Maria*

    ReplyDelete
  46. Så fin premie!!

    3 lodd takk ;)

    ReplyDelete
  47. Kjempe stilig anorakk! Denne vil passe perfekt til treåringen min :-)

    martepettersen@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. 3 lodd til meg! :-) Denne ville kledd min blåøyde lille pike.

    Hilsen Yvonne

    ReplyDelete
  49. Da prøver jeg lykken med tre lodd, og krysser fingre og tær for vinnerlykke! :)
    En finfin kveld til deg!
    Klem fra Carina

    ReplyDelete
  50. Disse klærne er jo super fine!!
    Henger med på denne giveawayen med 4 lodd og håper på lykke :)

    ReplyDelete
  51. 3 lodd på meg!
    Hadde vært gøy å testa om anorakken overlevde 3 åringen min ;)

    ReplyDelete
  52. Likte så godt både anorakken og joggedressen. Håper på å vinne, tar 3 lodd :)

    ReplyDelete
  53. Heisan, herlig anorakk! Langt finere enn den mindre vellykka varianten jeg har sydd til minien min.
    birgittesverden@hotmai.com

    ReplyDelete
  54. Å! Her må man være med! Elsker vossatasser!!

    Jeg tar tre lodd, en for kommentar ;), en for å være følger og en for å følge vossatasser på FB!

    ReplyDelete
  55. Jeg tar to lodd.
    Ha en strålende solskinnsdag videre.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Jepp, da blei det 4 lodd på meg ;)

    (Snart) god helg til dere :)

    Klem fra Maia <3

    ReplyDelete
  57. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/21-mars-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    ReplyDelete
  58. Hei.
    Veldig fin:):)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Hej!
    Fin anorak! Jag är gärna med i din GIVEAWAY och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Den anorakken var nydelig. Prøver lykken jeg, og satser på at min lille nevø kan få en slik fin gave fra tante.

    1 lodd :)

    vkr2@c2i.net

    ReplyDelete
  61. Hej! :)

    Kul tävling :) Jag vill absolut vara med :P tar 1 lott!

    Kram
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Hei! Blir gjerne med i trekningen med ett lodd! Min 4 mnd gamle sønn er halvt vossing så det hadde vært stas med vossatassklær:)
    Flott blogg! jeg følger med hver dag nå som jeg er i permisjon:)
    Hilsen Monica (bergemonica@hotmail.com)

    ReplyDelete
  63. Eksildansker i Norge, så det ville være så greit om vi vannt en sådan jakke! 2 lodder til os!

    ReplyDelete
  64. Så kule disse var. Jeg slenger meg med på 2 lodd.

    Så må jeg bare få si at du har en nydelig blogg. Og jeg er 22 uker på veg med ei lita jente. Blir spennende med et lite nurk til. Gratulerer så mye, med deres lille nurk. Og masse lykke til videre i graviditeten.

    ReplyDelete
  65. Denne må jeg jo delta i : )
    Lillemann elsker jo gult, så en slik er
    midt i blinken!
    To lodd til meg.

    Håper du har fått tatt det med ro, og
    at ryggen føles bedre nå : )

    God helg til dere,
    klem Elisabeth

    ReplyDelete
  66. Hurra! Jeg er med!
    Tar fire lodd jeg; man må jo få med seg de man kan :)

    ReplyDelete
  67. Hipp hipp hurra for FloTT samarbeidspartner! ;) Jeg blir med med 2 lodd, en for kommentar og en for følger. En slik anorakk hadde vært midt i blinken for aktive Nanino. Særlig nå som våren er i anmarsj!

    Krysser mine fingre ;)

    ReplyDelete
  68. Kjempefin blogg, Vigdis! :) Og litt av en give-away!

    Det ble 3 lodd på meg.

    -christina

    ReplyDelete
  69. Jag tar 3 lotter
    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk:
    http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/anorak-fran-vossatassar.html


    carola(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  70. 4 lodd til meg! Kul anorakk så håper den blir vår!

    ReplyDelete
  71. Vossatassar har kjempefine og praktiske klær. Hadde vært perfekt å vinne en gul anorakk til 3-åringen min!

    Hilsen Silje (srkvande@online.no)

    ReplyDelete
  72. Veldig kul anorakk, hadde passet veldig fint til min 5 åring:) Koselig å følge bloggen din :)

    Hilsen Jeanette Mathisen

    j-mathi2@online.no

    ReplyDelete
  73. Kule klær. Vil gjerne gi en sånn anorakk til et av mine tantebarn. 2 lodd til meg med andre ord :)

    Hilsen Randi (randiwilskow@gmail.com)

    ReplyDelete
  74. Jeg tar to lodd, ett for å skrive her og ett for å like på Facebook! :)
    linncicilie(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  75. Ja takk, vi ønsker oss knallgule barn denne våren;)
    lkhogvold@gmail.com

    ReplyDelete
  76. Jeej! 3 lodd på meg. Herlige vår farger til våre vakre barn.

    Klem

    ReplyDelete
  77. 3 lodd til Ellen fra Stavanger! juhu!

    ReplyDelete
  78. Fire lykkelodd til meg; håper en liten Vossatass finner veien hjem til meg ;-)
    Elisabeth

    ReplyDelete
  79. Fin anorakk!! Jeg blir gjerne med på trekningen:)

    marithelgerud@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. Fin anorak. Jeg blir gjerne med på trekningen

    marithelgerud@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. Hei! Jeg trekker 2 lodd!
    Selvom jeg ikke har egne barn, har jeg en nevø som hadde vært veldig fin i den anorakken*

    Klem Caroline Ø.*

    ReplyDelete
  82. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd. :)
    mandymay@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Hei!!

    Knalltøff anorakk:)
    Jeg er med og trekker 1 lykkelodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    ReplyDelete
  84. Så flott gi vekk!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd, tusen takk.

    Ha en god kveld:-)

    ReplyDelete
  85. Jeg vil gjerne være med på trekningen. Tenk om jeg kunne vinne noe fint til barnebarnet mitt.
    Såå fin anorakk.

    ReplyDelete
  86. Å hvor vi ønsker oss en slik anorakk! Jeg tar to lodd, liker vossatasser på facebook.

    Hilsen Marit (mmarith@hotmail.com)

    ReplyDelete
  87. Jeg vil gjerne være med! Kjempe fin anorakk, og gul er favoritten om dagen!

    cekeberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  88. Gult er kult, og alt/alle som kjem frå Voss er alle tiders!:) Eg tar gjerne to lodd - følgjer blogg og kommentar her. Tusen takk!

    mtolle@online.no

    ReplyDelete
  89. Dette vil jeg gjerne være med på :)
    Trekker 3 lodd :)

    ReplyDelete
  90. Så fin give away! Den vil jeg selvfølgelig være med på! Tre lodd her :-)

    ReplyDelete
  91. 3 Lodd=) Likt, linka og kommentert og greier=)

    Den anorakken er kuuuuuul!!=)
    Hilsen Marit. haugland_marit@hotmail.com

    ReplyDelete
  92. Heisann:-)
    Jeg tar gjerne et lodd:-)
    Ragnhild

    ReplyDelete
  93. Så bra konkuranse :-) eg liker vossatassar klærne kjempe godt ! Eg tar 4 lodd :-)

    Mvh Tone
    tone@algeroth.com

    ReplyDelete
  94. Gult er kult! Ella hadde vore fin i ein slik. Tvi tvi :-)

    ReplyDelete
  95. Hei hei, da blir det 3 lodd på meg :)

    ReplyDelete
  96. Vossatassar har kule klær! Jeg satser på den gule, og tar tre lodd:)

    ReplyDelete
  97. Kjempefine klær, 1 lodd for meg takk

    ReplyDelete
  98. Jeg tar to lodd!
    Den gule anorakken er så kul. Vossatassar sine klær er så praktiske og fine.

    ReplyDelete
  99. Jeg er med, ett lodd. Fine, gule anorakken:)

    Marita
    Mhvillumsen@gmail.com

    ReplyDelete
  100. Hei!
    Spennende med konkurranser, og det er så gøy med fargerike plagg til barn-3 lodd har jeg og håper på vinnerlykke:-)

    Hilsen Rikke
    rikkeprikk@hotmail.com

    ReplyDelete
  101. Superkul anorakk! :)
    Blir med i trekningen med 3 lodd (følger, kommentar og liker på fb).

    ReplyDelete
  102. Disse klærne er fantastiske! Jeg er gjerne med og tar 4 lodd, og krysser fingrene både til meg og prinsen.

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/vinn-fra-vossatassar.html

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    klem fra Hilde

    ReplyDelete
  103. Kul anorakk!!!
    3 lodd på meg :)

    ingridadeltuva@gmail.com

    ReplyDelete
  104. Hei! Jeg vil gjerne ha et lodd!

    Gutten min er født bare noen få dager før Jonathan, så det er ekstra stas å følge den fine bloggen din :-)

    Hilsen Mikkels Mamma
    (sender deg eposten min om jeg vinner!)

    ReplyDelete
  105. Tar et lodd, og håper på ny jakke til lillegutt :)
    marita_ekeberg@hotmail.com

    ReplyDelete
  106. Tar gjerne et lodd og krysser fingrene for å vinne flott jakke;D

    ReplyDelete
  107. Så fin anorakk, perfekt til gutten min der stråler som solen selv :-) Tar gjerne et lodd.
    Kjempefin blogg!
    Vh.
    Bettina (begaan@gmail.com)

    ReplyDelete
  108. Vil gjerne vinne tøff anorakk til ein tøff treåring!Tek gjerne tre lodd;)

    monicabs7@hotmail.com

    ReplyDelete
  109. åh ja!!

    (the_minpin@hotmail.com)

    ReplyDelete
  110. En vossatass-anorakk hadde gjort seg! Ikke alltid lett å finne praktiske og samtidig tøffe ytterplagg her i italia.

    Krysser fingre! ;-)

    ReplyDelete
  111. Vi vil være med! To lodd fra meg; liker på Facebook også.

    Kaja

    ReplyDelete
  112. Bedre sent en aldri. Har klart å få fire lodd:) Nå håper jeg på litt flax. Hilsen Anna-Leena

    ReplyDelete
  113. Jag är gärna med och tävlar. Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/march/vossatassar-213.html

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    blogg@annakarlsson.se

    ReplyDelete
  114. Denne hadde gjort seg på sirkusmannen min. 3 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  115. Jag är med! :)
    Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.se/2012/03/varjacka.html.
    Gillar Vossatassar på facebook. (Anja Håkanson)

    anjahakanson@hotmail.com

    ReplyDelete
  116. Vil gjerne være med :-) 2 lodd til meg!
    eliiham@hotmail.com

    ReplyDelete
  117. Hei.

    Jeg vil veldig gjerne bli m i trekningen og vil gjerne ha tre lodd:)

    Lillegutt her i huset er ikke så liten lenger og d er siste sjanse på største str i klærne til han:) Kjøpte akkurat joggedressen fra vossatasser og han ble så himla søt, så en anorakk hadde jo passet perfekt:)

    Ønsker deg og dine en fin dag i morgen:)

    klem fra
    Veronica

    ReplyDelete
  118. Åh så fin.
    Är gärna med och tar en lott :)

    Ha en bra dag.

    johanssonlina84@hotmail.com

    ReplyDelete
  119. Jeg slenger meg på i siste liten! To lodd til meg :)

    Herlig blogg du har Vigdis!

    ReplyDelete
  120. Ble visst siste liten her også, men jeg vil gjerne delta i den flotte giveawayen! Tre lodd til meg.

    Ha en fin dag!

    Hilsen Pernille

    ReplyDelete
  121. Suuperfiiin anorakk!

    Hiver meg dermed med med tre lodd :-)

    kristin.terkelsen.brekke@gmail.com

    ReplyDelete
  122. Jag vill vara med, så jag tar en lott. ;D


    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  123. Jeg er med :)
    silje_mw@hotmail.com

    ReplyDelete
  124. Så flott give away, klær blir det aldri nok av, så kan ikke takke nei til det! Vil gjerne være med med 3 lodd jeg; kommentar, følger på blogg og følger på facebook. :)

    ReplyDelete
  125. Så flott give away, klær blir det aldri nok av, så kan ikke takke nei til det! Vil gjerne være med med 3 lodd jeg; kommentar, følger på blogg og følger på facebook. :)

    ReplyDelete
  126. Hei :-)

    Takk for titten i den koselige bloggen. Håper jeg rekker være med i den kjempefine konkurransen og takker ja til 4 stk lodd.
    Ønsker dere en riktig fin kveld!!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  127. 4 lodd på meg, krysser fingrene.
    Liza

    ReplyDelete
  128. Hei;)
    så super gave;))

    3 lodd til meg;)


    Klem fra Ann-M.

    ReplyDelete
  129. Hei:)
    Så kul premie da! Jeg prøver lykken med et lodd.
    Klem Kine
    kinewestengen@hotmail.com

    ReplyDelete
  130. HEi :)
    TAr to lodd så krysser jeg fingrene :)

    ReplyDelete