24/04/2012

*emma!





















emma er katten min. hun er snart 13 år gammel, noe som kjapt regna vil si at jeg fikk henne da jeg var 17 år gammel, og bodde
hjemme. da jeg flytta hjemmefra som 20-åring hadde jeg ikke hjerte til å flytte henne til storbyen,  hun levde et så herlig liv med
hus, hage og skogen rett utenfor; akkurat slik et katteliv bør være! så hun ble boende hjemme hos mamma og pappa, og der
bor hun ennå. så når vi er på besøk i kongsberg, så passer lille j og jeg på å kose ekstra mye med emma. for vi har veldig lyst på
et kjæledyr i oslo! men vi er begge enige om at katter har det best når de får løpe fritt ute, og ikke er innestengt i en liten by-
gårdsleilighet i oslo med trikken rett utenfor døra. så katt får det bli når vi en gang i fremtiden flytter litt landligere til. og i
mellomtida så har vi jo emma på kongsberg!

1 comment:

  1. Nydelig! Jeg ønsker meg også katt eller hund eller fugl eller hva som helst, men mannen er både allergiker og kritisk til dyrehold i byen. Argh..

    ReplyDelete