13/04/2012

*fin fredag!


























siden papsen er i oslo og lille j og jeg er i kongsberg, så blir det et ufullstendig finfredagfamilieportrett i dag. rart å tenke på at om
bare noen få måneder så vil vår lille trio bli til en aldri så liten kvartett, og enda et lite menneske skal få plass i familiebildet vårt.
rart og fint!
svangerskapet med dette lille nurket har forløpt seg svært annerledes enn det jeg hadde med jonathan. da jeg gikk og bar på jonathan,
så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg var i mitt livs form! bortsett fra at jeg var veldig trøtt de første fire månedene, så tror jeg
aldri at jeg har følt meg bedre. jeg hadde overskudd og ork til alt, og aldri en dag følte jeg meg dårlig. denne gangen har det vært
veldig annerledes med kvalme, hodepine, vondt bekken og lav energi. men alikevel så er det fint å gå gravid denne gangen også! det
kjennes godt å bære fram vårt nye familiemedlem, og selv om det denne gangen ikke akkurat har vært en dans på roser, så er det for en
god sak, og da er noen humper i veien definitivt verdt det. fin fredag!

2 comments:

  1. Så godt å høre at du henger i ;)
    Ønsker deg en FIN fredag og en god helg!

    ReplyDelete
  2. Fine Vigdis og fine Jonathan! Vi savner dere!
    Spencer har foreslått å be Jonathan på middag hvertfall 3 ganger denne uken!
    Klem

    ReplyDelete