13/04/2012

*på nytt!







































her om dagen da jeg satt og så på jonathan og thomasen som lekte med biler på gulvet så slo det meg plutselig at mitt forhold til
min kjære mann har endret seg etter at vi fikk barn! gudene skal vite at jeg har vært forelska i den mannen i snart 15 år (!!),
men etter at jonathan kom til oss så har jeg jommen meg forelska meg i ham på nytt. det er noe med en mann som forsiktig vugger
et lite spedbarn i søvn, en mann som smører en sår bleierompe eller tørker spy fra sofaen samtidig som han forteller sin lille sønn at
alt kommer til å bli bra. såre romper og oppkast høres for mange kanskje ikke så veldig romantisk ut, men for meg er det akkurat
slike ting som gjør at jeg elsker ham hakket høyere! fint, synes jeg. fin fredag!



3 comments:

  1. åh så fint sagt :) ! Jeg er enig :) Hurra for pappa'er! Fin fredag!

    ReplyDelete
  2. Så utrolig fin blogg du har! Synd jeg ikke har oppdaget den før:) Deilig å se andre har mye av "samme" syn på mye rundt barn og familieliv som meg selv. Ikke sånn "besvisser-mamma" om du skjønner hva jeg mener! Ha en fin helg!

    ReplyDelete