27/04/2012

*uka vår!





























1. mer babyruging på denne dama.





























2. lille j har stort sett vært ei stor sol, men trass har vi også fått våre doser av, for å si det mildt! men hvert trassanfall varer nå
kortere og kortere, og det lover jo godt for framtida.























3. jonathan har vist seg å være en liten, kreativ oppfinner! en tidlig morgen hadde han funnet fram to duplovogner og begynte å
rulle rundt på dem. rulleskøyter à la jonathan!

































4. jonathan har savna vennene sine i oslo, men ba er ingen dum erstatning!

























5. lille j og jeg har blitt varta opp etter alle kusntens regler, og fått pådekket frokost hver dag! jeg har fått hangup på rista brød med
greddeost; tror det må sies å være min første gravidecraving.






























6. godgutten har kost seg på hjemmekoselig kafè!

6 comments:

  1. Fin uke!
    :)
    Jeg brukte også Duploklosser som rulleskjøyter da jeg var liten! Like smart som Jonathan med andre ord! :)

    ReplyDelete
  2. Jeg kom over bloggen din i kveld. Guri, så herlig! Godt å få noen tips før by-unge-livet sparker i gang i okotober!

    ReplyDelete
  3. Besteforeldre er gull verdt:) jonathan er såååå søt og fiiiin mage du har altså. God helg til dere!! :)

    ReplyDelete
  4. Koselige bilder! God helg til dere!
    Jakken jeg vant falt forøvrig veldig i smak her! :)))
    Klem fra Carina

    ReplyDelete
  5. Veldig fine rulleskøyter:)
    Dere er savna på Grunerløkka... Klem

    ReplyDelete
  6. Aww, Duplo-rulleskøyter! Barndomsminner! Solide greier, de vognene der. :)

    ReplyDelete