09/04/2012

*uke 28!







































bollemagen min vokser og vokser! mest på grunn av det lille nurket inni der selvfølgelig, men litt på grunn av alt påskegodtet jeg har
klart å trykke i meg de siste dagene også, tror jeg! søtsuget mitt er helt ekstremt, for å si det mildt! forrige gang jeg var gravid la
jeg på meg 24,5 kg; håper vel at det ikke blir fullt så mye denne gangen. men de kiloene som kommer de får bare komme (innen
rimelighetens grenser, selvfølgelig); det er jo for en god sak;)

7 comments:

  1. bare å sette seg på spinningsykkelen bak deg. neida, du er helt nydelig. og sykling er nok ikke lurt med vond bekken heller.

    ReplyDelete
  2. fine fine magen :)

    gravidmager og dei ekstra kiloene som følger med er flott :) akkuratt sånn det skal ver.

    Vi fikk "sjokk" over dei ekstra kiloene med sistemann som er 2 år nå og fikk namnet Vetle . 4,9 kg og 56 cm lang... (litt større enn nr 1 og 2 som var 3 kg) og INGEN så dette på ultralyd. Takk og lov for at dette var nr. 3 i rekken, fødselen gikk kjempe fint og vips... 2 timer så var det overstått :)

    Henriette
    Fin kveld videre.

    ReplyDelete
  3. Så fin du er Vigdis. Nydelig mage :)

    ReplyDelete
  4. liker trimsykke'rn bak der ;)

    ReplyDelete
  5. Åh, så fin gravidmage! Du kler å være gravid :)

    Jeg kjenner godt til søtsuget. Det har vært helt ekstremt her i gården de siste ukene også. Ble mye godteri påsken - funker bare ikke å ha godteposer i skapet - så nå har jeg gått inn for fisk tre ganger i uka og null godteri de neste ukene... Håper det varer! ;)

    Ha en fin kveld!

    Am.

    ReplyDelete