16/04/2012

*uke 29!







































hei, hvor det går; bare 11 uker igjen til mål!
jonathan sang så fint til morningen i dag: "nyss så møtte jeg en krokodill som kjørte rundt i
sin bil. tjukk og fet, og spilte på trompet..." så tok han en ørliten pause før han sa: "hei, mamma;
de synger om deg, jo!". bortsett fra den bilen og den trompeten, så stemmer det på en prikk; her
vokser og gror det, for å si det mildt. fin mandag!

takk for alle synspunktene deres på forrige innlegg, det er spennende å se hva dere tenker om
saken!

5 comments:

  1. Fininger :)

    Gleder meg til å se deg i morra, lille tykke krokodille :)!!!

    ReplyDelete
  2. Så fin du er med magen Vigdis!

    Kjenner meg veldig igjen i forrige innlegg.
    Denne gangen er det ikke snakk om å stresse og masse rundt som gal, baby og storebror først!
    Jeg har faktisk bittelitt dårlig samvittighet for
    alt jeg styrte med når Ole var nyfødt, jeg skjønte det bare ikke da at han bare trengte meg..
    Flott at du setter fokus på dette : )

    Spennende å følge oppussingen deres,
    lykke til : )

    Klem Elisabeth

    ReplyDelete
  3. Hihi, de er så søte de små ;)

    Ha en kjempe fin dag!

    ReplyDelete
  4. Likte veldig godt ditt forrige innlegg og kjenner meg veldig igjen. Venter nr 2 i august og tenker som deg, at denne første tiden skal nytes, og brukes til å bli kjent. Ikke bare er det to voksne som skal bli kjent med en liten denne gangen, det er også en liten gutt på 3 år som får ett nytt menneske inn i livet sitt. Ett nytt lite menneske som kommer til å ta mye av mammas og pappas tid, fang og kos, som har vært tilgjengelig bare for ham i 3 år. Nå må det plutselig deles med en til. Det blir en spennende tid fremover, men jeg gleder meg ;)

    Det jeg egentlig skulle spørre om (ble litt revet med av forrige innlegg merker jeg ;))er hvordan gravidbukse du har på deg? Jeg sliter med å finne gode, fine bukser for tiden, så tar gjerne imot tips ;)

    Mvh Anette

    ReplyDelete
  5. *lahra: så fint at du likte innlegget mitt! og det er sant som du sier, det er jo ikke bare vi foreldre som skal bli kjent med den lille, det er jo førstemann også! vi går spennende tider i møte begge to*
    buksa er forresten kjøpt på h&m.

    vigdis*

    ReplyDelete