23/04/2012

*uke 30!








































siden jeg nå først har begynt å legge ut ukentlige magebilder, så er det vel ingen
grunn til å slutte med det når jeg nå har rundet hele 30 uker?! jeg kan ikke tro at
det bare er 10 uker igjen! bak meg skimter dere en haug med klesrot; en følge av
at lille j og jeg fortsatt bor i en bag. akkurat nå camper vi hos mommo og ba på
kongsberg. her er det lilla hjerter i taket, lilla gardiner, lilla hyller; ja det er i grunnen
lilla over alt her! jeg er ikke så veldig lilla av meg, men en viss påvirkning har jeg
visst fått hjemmefra; jeg valgte jo tross alt å male klossen på soverommet vårt i
nettopp: lilla. ha en finfin kveld, folkens!

3 comments:

  1. Hei,
    Har etterhvert fulgt bloggen din en stund og må bare si at det du gjør er ganske fantastisk! Så fin og veldig inspirerende blogg og samtidig formår du å være ekte.
    Lurer på hvilken type kamera og linse dere bruker?
    Tusen takk :-)
    Bettina

    ReplyDelete
  2. Nydelig mage du har. Jeg har også en liten Jonathan. Verdens fineste navn! :) Han kan du se her: http://sunbeeandfriends.blogspot.com/2012/04/en-aldri-sa-liten-verandahistorie.html

    ReplyDelete
  3. *bettina: for en hyggelig kommentar å få; takk for det! så koselig at du liker bloggen!
    du lurte på hva slags kameratutstyr vi bruker; det er i grunnen ganske mye forskjellig. hvis det er thomasen som tar bilder, så bruker han som regel sin canon 5D. jeg har en canon 550D, og en canon poweshot g12 som jeg bruker flittig. i tillegg blir en del av bildene rett og slett tatt med iphonen. håper du ble litt klokere:)

    sunbee and friends: takk for det! så gøy at du også har en liten jonathan; var inne å kikka på bloggen din-så nydelig han er*

    vigdis*

    ReplyDelete