30/04/2012

*uke 31!








































jeg er jo ingen utprega håndarbeidsperson eller handykvinne, og har aldri sydd en pute
eller tapetsert en settekasse i hele mitt liv. så begrepet DIY (do it yourself), som florerer
i blogglandia, har sjelden eller aldri blitt brukt på denne bloggen. men da jeg kom over
dette blogginnleggetdenne søte bloggen, så måtte jeg bare smile, og rett og slett stjele
ideen litt. for jeg har jo faktisk drevet med litt DIY den siste tida; jonathan og det nye, lille
nurket! så nå er jeg altså kommet til uke 31 i mitt andre, store DIY-prosjekt; 9 uker to go!

fortsett gjerne å svare på spørsmålene i forrige innlegg; det er så fint å bli litt bedre kjent
med dere!

2 comments:

  1. jeg var og hilste på et 10 timer gammelt lite menneske igår. det var helt rart. og ganske magisk. tenk at de vokser inni oss. og når de kommer ut, er de liksom bare der. utrolig.

    ReplyDelete
  2. Ja! Krevende DIY-prosjekt som slår alle andre prosjekt ned i støvla :) fin!

    ReplyDelete