21/04/2012

*work in progress!





















det skjer ting i leiligheten om dagen, så det å bo i en bag er definitivt
verdt det! planen for området der sofaen tidligere sto er å ha den nye
spiseplassen. nå vil vi få en åpen kjøkkenløsning med spiseplass i den
gamle stua, og det tror jeg kommer til å bli helt knall!





















jonathans gamle rom har blitt mer enn halvert, og det lille som er
igjen av det skal fungere som baby/gjesterom.





















der mesteparten av rommet til lille j er revet bort skal det nå bli ny
sofa/tv-krok. nå er den fyllt opp av ferdigskrudde kjøkkenmoduler.
takk gud at det ikke er meg som skal skru dem sammen; for et
pusslespill!!





















kontoret (og badet) er vel nesten det eneste som skal  forbli der
det var før. men nå blir det en del av stua, i stedet for en del av
spisestua som det var tidligere.





















der vi hadde lesekrok i stua før skal det nå bli kjøkken. det er
kanskje dette prosjektet i hele oppussinga jeg er mest spent på!
herregud, som jeg gleder meg til å se resultatet! i mens jeg venter
på det, skal jeg prøve å  ta det med ro, og finne formen til bebis
kommer. fin lørdag!

2 comments:

  1. ååhh... det kommer til å bli superbra!

    ReplyDelete
  2. Hilde(en-to-tre)21 April 2012 at 15:00

    Herlighet! Dette er jo helt fantastisk kult! Gleder meg veldig til å se! Også merker jeg at jeg er veldig nysgjerrig hva som skal skje med det gamle kjøkkenet?

    Savner dere og gleder meg til dere er tilbake i byen så vi kan treffes. God helg!
    <3 Hilde

    ReplyDelete