19/05/2012

*endelig i hus!



da har vi endelig kommet oss i hus!! det gjenstår fortsatt litt småarbeid fra snekkerne, men det er fullt levelig her. vi har brukt de
siste dagene på å flytte inn (thomasen bærer og jeg kommanderer; hi,hi!), og det er mye igjen, for å si det mildt! men det er bare moro.
vi har også rekt å feire en finfin 17.mai på grorud; lille j var til å spise opp i bunaden sin!

i dag hadde vi vår første frokost i den nye spisekroken; tror det kommer til å bli mange koselige stunder der framover. fin lørdag!


6 comments:

  1. Det ser bare så hyggeligt ud.

    ReplyDelete
  2. Gleder meg til å se flere bilder fra leiligheten :)

    ReplyDelete
  3. Sikke dejligt det ser ud.. :) Spændende at følge med i tilblivelsen af det nye hus også.. :)

    ReplyDelete
  4. Gleder meg til å se mere! Jeg har ikke svart deg på hvem jeg er, så jeg kan jo gjøre det nå ;) Heter Ellen, er 31 år, gift, to barn. Har fulgt deg omtrendt siden du startet bloggen, og det vil jeg forsette med! Blogget selv en del år, men etter litt vingling frem og tilbake har jeg nå ingen blogg, og sånn blir det nok. Er på Instagram da, er du der og kanskje?
    Jeg kommenterer nok litt nå og da, sånn er det bare.
    Nå er jeg fortsatt hjemme i utvidet permisjon med minstemann, men han begynner i barnehage i august, så da begynner vel jeg å jobbe igjen ;) Det har vi sikkert godt av begge to. Det er veldig deilig og koselig å ha tid og mulighet til å være hjemme, men nå som han blir to i august, så har han nok behov for litt mer aktivitet enn det jeg kan tilby ;)
    Gleder meg til fortsettelsen hos dere, "ny" leilighet og snart familieforøkelse. Lykke til! Klem fra Ellen

    ReplyDelete
  5. Ser så fint ut. Spennende med fornyelse. Ha en fin solfylt søndag:)

    ReplyDelete
  6. Og lykke å flytte inn i nyoppusset leilighet! Vet så godt hvordan det er. Gleder meg til å se bilder av resultatet.

    ReplyDelete