04/05/2012

*fin fredag!




























foto: kimm saatvedt



da var det jammen meg fredag igjen! her i gården skal pappa`n reise på fotballtur til london, og lille j og jeg skal slappe av i oslo.
leiligheten vår begynner så smått å ta form, og det er ikke så alt for lenge til vi kan begynne å bo oss inn for alvor. gleder meg til
jeg kan vise bilder av en ferdig leilighet, og ikke bare bilder fra oppussingsprosessen. håper dere har noen gøye planer for helgen;
fin fredag fra oss tre (og en halv)!

2 comments:

  1. god helg til dere!
    her blir det jobb + konfirmasjon. aktivt liv, gitt!
    kos deg med magen og jonathan*
    maria

    ReplyDelete
  2. Håper dere får en fredelig og fin helg. Si gjeeerne ifra om du har tips til noen gode håndverkere forresten. Vi har akkurat kjøpt naboens leilighet og skal i gang med totaloppussing. Er helt grønn på alt som har med sånt å gjøre så trenger virkelig noen grepa håndverkere som kan ta ansvar.. Gleder meg til å se resultatet hos dere!

    ReplyDelete