26/05/2012

*kjøkkenet!




her er det nye kjøkkenet! 

kjøkkeninnredningen er av typen mano fra kvik; lys, fresh og fin, synes vi.
det rosa hjørnet ble til da vi fikk vite at vi ikke kunne henge overskaper på muren,
 så da ble det en knæsj, pink mur med bildelister nederst i stedet for. egentlig en
artigere løsning enn om vi hadde kjørt overskap hele veien.   
vi har valgt å legge hvite metrofliser bak vask og kokeplate; er ekstra fornøyd med
 at vi valgte å legge dem så høyt opp på veggen bak vifta.

fin lørdag til dere; vi skal ut på bøljan blå!

19 comments:

  1. Så utrolig fint det ble!! Gratulerer med nytt kjøkken. Synes det rosa hjørnet bare ga kjøkkenet ekstra karakter.

    ReplyDelete
  2. Kjempefint kjøkken! Liker fargene, og rosa blir jo aldri feil ;) God pinse til dere!

    ReplyDelete
  3. Bettina, Jeanette og Mattias26 May 2012 at 12:24

    Herregud det er jo drømmekjøkkenet vårt! Gratulerer!!!!! :oD

    ReplyDelete
  4. WOW, det ble superfint!! :)

    ReplyDelete
  5. Wow hvor er det bare FINT!
    Jeg elsker string reolen - den står også på min ønskeliste :o)
    Rigtig god weekend

    ReplyDelete
  6. Likte det rosa hjørnet, har et hjørne med mur jeg skal male på kjøkkenet selv...men med lyseblå (urk) vegger, så blir det dessverre litt feil med råååsa. Jeg vil jo aller aller helst ha det jeg og. Finfint ble det!

    ReplyDelete
  7. Lækkert! Vi malte nettopp hele gangen vår i en korall-farge, jommen ta ikke fiel med litt rosa innslag i heimen, man blir så glad av det! :) Oppussing er kjedelig i lengden, men akk så verdt det når man er ferdig..!

    ReplyDelete
  8. så utrolig lekkert:) Gratulerer med nytt kjøkken :)

    Jeanette!

    ReplyDelete
  9. KNALLFINT!!! For første gang på lenge ble jeg virkelig inspirert av interiørbilder - DEEEEILIG! Tusen takk for det :) Eneste er at jeg nå fikk lyst til å gjøre noe lignende, men her i heimen er det en helt annen look i bunnen ;) Vel, vel - interiørlysten bobler i årene ihvertfall og sånt kommer det mye gøy ut av!

    Legger sjelden fra meg ord, men når jeg først er igang får jeg legge til at jeg liker denne bloggen virkelig godt og jevnlig titter innom - desidert en av mine favorittblogger!!!

    Tone :)

    ReplyDelete
  10. Så utrolig kult kjøkken dere har fått!
    Mange fine detaljer, den rosa veggen var et spennende blikkfang.

    Og så kom jeg på at jeg helt har glemt å si takk for den gule, kule vossatassar-anorakken jeg vant hos deg for en stund siden. Lenge siden den kom i posten.. Veldig praktisk plagg:-) Så; tusen takk!

    Louise:-)

    ReplyDelete
  11. Så fint det ble!
    Alt for lenge siden jeg har vært innom deg nå,
    men nå soves det - og jeg får en etterlengtet bloggrunde : )

    Ikke lenge igjen nå, nyt å kunne gi lille J full oppmerksomhet noen uker til. De blir verdens beste storebrødre - Ole er helt forelsket i lillesøsteren sin, men trenger alikevel så mye mamma. Nydelingene : )

    Ha en finfin helg, mye som skjer her i nabolaget : )
    Klem Elisabeth

    ReplyDelete
  12. Flott! Vi har også fliser høyt på veggen, faktisk helt opp til taket. Vi forlenget også vifta. Dette er noe av det jeg er mest fornøyd med når det gjelder kjøkkenet.

    ReplyDelete
  13. Hei.

    Fantastisk flott kjøkken!
    Liker også det hvite teppe med gule prikker, hvor kan jeg få tak i et slikt?

    ReplyDelete
  14. Looks absolutely amazing! I love the fresh combination of yellow and pink, our home has plenty of those colors too :)

    ReplyDelete