12/05/2012

*made with love!



























som jeg har sagt tidligere så er jeg absolutt ingen håndarbeidsperson. ikke er jeg
spesielt god på det, ikke synes jeg det er spesielt gøy og jeg har heller ikke tål-
modigheten til å gjennomføre de prosjektene jeg eventuelt skulle startet på. det
ligger bare ikke i mine gener å fikle med ting som har med garn, nåler, pinner og
symaskiner å gjøre!
borsett fra når jeg går gravid! da får jeg plutselig for meg at jeg må lage et eller
annet til babyen, og kaster meg ut i et eller annet prosjekt jeg ikke helt aner om
jeg klarer å dra i land. det hendte da jeg gikk gravid med jonathan, og nå har det
jammen meg skjedd igjen. jonathan fikk et naturhvitt, rettstrikka babyteppe (med
ørten feil og tapte masker), og nå ser det ut som om lille nurket i magen skal få et
aldri så lite lappeteppe. det er tydeligvis et eller annet som skjer med meg når jeg er
gravid, mulig det er nestinggenet som kicker inn, ikke vet jeg. men nå er i alle fall
prosjekt lappeteppe starta, og vi får se om jeg kommer i mål. så kjære, lille nurket i
magen min: hvis jeg ikke klarer å gjennomføre dette strikketøyet, så er det i alle fall
dokumentert her på bloggen at jeg prøvde. vit at det ligger kjærlighet bak hver maske!
klem fra mamma*

2 comments:

  1. Fantastisk, jeg kjenner meg så igjen! Nestinggenet har slått til her også, og nå er stua omgjort, og soverommet er klargjort for nye tak. Ellers har jeg også startet på prosjekt lappeteppe, bare at mitt består av bestemorruter. I påsken var målet én lapp om dagen; jeg klarte det, og har til nå 15 lapper, men siden da har prosjektet ligget stille... :)

    Fin lørdag til dere!
    Christina

    ReplyDelete
  2. Jeg strikket et bladformet(!) babyteppe med tykt garn og pinner på 9 mm. DA gikk det unna i svingene ;) Nå er det babyjakke med pinne 2,5 mm, og en større porsjon tålmodighet som er sakens kjerne...

    Lykke til med teppet, blir bra!

    ReplyDelete